مخابرات: لینک های اینترنت رایگان کلاه برداری است؛ وارد سایت های مخرب نشوید!

به گزارش مجله آراد، چند وقتی است در بعضی سایت ها و کانال های شبکه های اجتماعی تبلیغ اینترنت رایگان مخابرات و دریافت جایزه از سوی شرکت مخابرات می گردد.

مخابرات: لینک های اینترنت رایگان کلاه برداری است؛ وارد سایت های مخرب نشوید!

کاربران را تشویق می نمایند روی این لینک ها کلیک نمایند و اینترنت رایگان مخابرات بگیرند یا اینکه اگر فلان کالا را بخرند و از این درگاه الکترونیکی پرداخت داشته باشند؛ از سوی شرکت مخابرات جایزه دریافت می نمایند.

شرکت مخابرات به طور رسمی اعلام نموده هیچ گونه اینترنت رایگان، جایزه، تماس با مشتری برای ارسال جایزه یا اعلام برندگان به وسیله رسانه های دسته جمعی ندارد.

مخابرات می گوید تمام این درگاه های اینترنتی و ارسال لینک به مشتریان یک کلاه برداری است و کاربران را وارد سایت های مخرب می نمایند. بیشتر این سایت ها و درگاه های الکترونیکی کاذب، سعی در پیاده سازی یک حمله فیشینگ و سرقت اطلاعات کارت بانکی و رمزعبور و شماره تماس دارند تا بعدا از این اطلاعات سوءاستفاده نمایند.

اگر شرکت مخابرات یا هر شرکت سرویس دهنده اینترنتی دیگر اقدام به ارائه بسته اینترنت رایگان کند؛ به طور رسمی و طی اطلاعیه ای در سایت خودش و رسانه های معروف و معتبر اطلاع رسانی می نماید و به صورت پنهان و مخفی نیست.

اگر برای شما یک پیغامک یا پیغام اینترنتی آمده که شرکت مخابرات یا فعلان شرکت اینترنتی به شما اینترنت رایگان می دهد و برای دریافت این اینترنت رایگان باید وارد فلان سایت شوید یا فلان لینک را کلیک کنید یا شماره موبایل خود را بدهید؛ هرگز این کار را انجام ندهید و مطمئن باشید هیچ اینترنت رایگانی دریافت نخواهید کرد.

منبع: شبکه چی
انتشار: 16 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1400 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1715

به "مخابرات: لینک های اینترنت رایگان کلاه برداری است؛ وارد سایت های مخرب نشوید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخابرات: لینک های اینترنت رایگان کلاه برداری است؛ وارد سایت های مخرب نشوید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید