سفر به مازندران در تعطیلات ممنوع است

به گزارش مجله آراد، رئیس پلیس راهور مازندران با بیان اینکه تردد و ورود خودروهای غیربومی به استان ممنوع است، گفت: سفر در تعطیلات پیش رو به استان ممنوع است.

سفر به مازندران در تعطیلات ممنوع است

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، سرهنگ نصراله بیگلری در حاشیه جلسه شورای ترافیک شهرستان رامسر با بیان اینکه بر ضرورت نصب دوربین های ثبت تخلفات هوشمند در سطح استان تاکید نمود و گفت: در معابر شهری و دوربرگردان ها، بریدگی ها و میادینی که نواقص دارند باید اصلاح صورت گیرد.

وی توضیح داد: دوربین های ثبت تخلفات هوشمند در سطح شهرستان رامسر بهره برداری و به راهور شهرستان و استان لینک تا سبب رصد و کنترل ترافیک گردد.

وی با اشاره به اینکه علل بیشترین حوادث جاده ای سرعت غیر مجاز و غیر مطمئنه است گفت: دوربین ثبت تخلفات پلاک خوان بوده و جرایم و سرعت غیر مجاز کنترل و پیشگیری می گردد.

رئیس پلیس راهور استان مازندران درباره محدودیت های تردد در شرایط کرونایی توضیح داد: با توجه به اینکه شهرهای استان مازندران در شرایط نارنجی و زرد قرار دارند احتمال می رود در تعطیلات 22 بهمن در روز چهارشنبه از جهت جنوبی به سمت شمال کشور ترافیک سنگینی داشته باشیم که اعلام کردیم جهتهای شمالی استان مازندران، کندوان و فیروزکوه از سمت هراز مدخل های ورودی به استان بسته گردد.

وی گفت: همچنین پلاک های غیر بومی حق تردد به استان مازندران را نخواهند داشت که در صورت مشاهده برگشت داده و اعمال قانون خواهد شد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 21 اسفند 1399 بروزرسانی: 21 اسفند 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1609

به "سفر به مازندران در تعطیلات ممنوع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به مازندران در تعطیلات ممنوع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید