جزئیات آپدیت تازه بازی Saints Row تعیین شد؛ آیا می توان بازی را نجات داد؟

به گزارش مجله آراد، استودیوی گیرباکس سافتور (Gearbox Software) به تازگی از جزئیات آپدیت نو بازی Saints Row که تغییرات مهمی را روی گیم پلی بازی ایجاد می نماید، پرده برداشته است.

جزئیات آپدیت تازه بازی Saints Row تعیین شد؛ آیا می توان بازی را نجات داد؟

سری Saints Row هواداران خاص خود را دارد اما نوترین ریبوت این سری که در سال 2022 منتشر شد، به هیچ وجه نتوانست انتظارات را برآورده کند. در واقع به نظر می رسید که بازی علی رغم تاخیرها، آنگونه که باید آماده نشده بود. حال با عرضه پچ نو بازی این موضوع منطقی تر به نظر می رسد. این به روزرسانی که اخیرا منتشر شده، نویدبخش بهبودها و تغییرات زیادی را می دهد که از بین آن ها می توان به افزوده شدن منطقه نو Sunshine Springs به عنوان یک منطقه تفریحی گسترده و بعلاوه حالت سلفی (Selfie Mode)، تغییرات عمده در سیستم مبارزه و تغییراتی در ماموریت ها اشاره نمود.

شایان ذکر است که با سپردن توسعه بازی پس از عرضه از Volition به استودیوی گیرباکس، این تغییرات حاصل کار استودیوی نو به نظر می رسد. توسعه دهندگان می گویند:

آپدیت نو بعلاوه نحوه کار جاخالی دادن های دشمن را تغییر داده و زمانی را که بازیکنان برای قطع تماس های دشمنان برای نیروی کمکی در اختیار دارند که ظاهرا خیلی کوتاه بود، بیشتر نموده است. از طرفی ظاهرا تغییرات اضافی بسیار زیادی در سیستم مبارزه اعمال شده که به گفته گیرباکس، نبردها را بسیار لذت بخش تر از پیش می نمایند.

بهبود سیستم مبارزه به تنهایی تغییر قابل توجهی در Saints Row خواهد بود، اما این آپدیت بعلاوه شامل بازنگری HUD است و یک آموزش نو برای شرح سیستم ارتقای سلاح در کنار تغییر منوها و نمادهای ماموریت را به همراه خواهد داشت. در این میان دستورالعمل های واضح تر برای مواردی مانند ماموریت های فرعی و تغییر نحوه عملکرد نقشه وجود خواهند داشت. با توجه به این تغییرات به نظر می رسد که توسعه دهندگان نو قصد دارند تا بازی را از شرایط نه چندان مطلوب زمان عرضه دور نمایند.

بازی Saints Row روی کنسول های نسل هشتم و نهمی پلی استیشن، ایکس باکس و رایانه های شخصی در دسترس است.

منبع: PCGamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1402 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 2367

به "جزئیات آپدیت تازه بازی Saints Row تعیین شد؛ آیا می توان بازی را نجات داد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات آپدیت تازه بازی Saints Row تعیین شد؛ آیا می توان بازی را نجات داد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید