اگرمنصوریان از خارج پیشنهاد دارد باید به او افتخار کنید، باشگاه درباره گولچ تصمیم می گیرد

به گزارش مجله آراد، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید باشگاه باید درباره گولچ تصمیم گیری کند.

اگرمنصوریان از خارج پیشنهاد دارد باید به او افتخار کنید، باشگاه درباره گولچ تصمیم می گیرد

به گزارش خبرنگاران، برانکو ایوانکوویچ درباره فزونی پرسپولیس در دو ملاقات محبت آمیز گذشته، گفت: دیروز و امروز دو بازی محبت آمیز خوب انجام دادیم که من از آنها رضایت کامل دارم. روز گذشته کارهای اصلاحی روی کارهای تکنیکی و تاکتیکی تیم انجام دادیم و بعدازظهر هم یک بازی محبت آمیز انجام دادیم که به اعتقاد من بازی خودش بهترین تمرین است. بازیکنانم در این ملاقات خوب دویدند و کارهای ترکیبی خوبی انجام دادند و از آنها رضایت دارم. مهم نیست نتیجه چه بود اما از آنها راضی هستم.

وی درباره اینکه از کمال کامیابی نیا و محسن ربیع خواه در پست دفاع وسط استفاده نموده است، گفت: با توجه به اینکه الکسی پلیانسکی هنوز مصدوم است محمد انصاری و سیدجلال حسینی هم نیستند از کامیابی نیا در پست دفاع استفاده کردم تا او را امتحان کنم زیرا هیچ وقت معلوم نیست به چه نوع بازیکنی احتیاج داریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه آیا از بازیکنان تیم امید بازیکنی مدنظرش است یا خیر؟ گفت: آنها بازیکنان قابل توجهی دارند. انشاءالله در تعطیلات بعدی چند بازیکن را دعوت می کنیم که در تمرینات ما حاضر شوند.

برانکو درباره شرایط آنتونیو گولچ، گفت: تا آنجا که اطلاع دارم باشگاه با این بازیکن در تماس است و باشگاه مشکل را حل خواهد نمود. من صحبتی با این بازیکن نکردم.گولچ باید مشکلش را با باشگاه حل نماید و از وقتی رفته با من صحبتی نداشته است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره سایر بازیکنان خارجی پرسپولیس هم گفت: اگر یادتان باشد باید بگویم ماریچ بعد از پنج ماه بازیکن فیکس ما شد. اینها زمان کوتاهی با ما هستند. متاسفانه الکسی پلیانسکی مصدوم شده و گولچ هم به خاطر مشکلش با باشگاه در تمرینات نیست. طبیعتا خط دفاع ما خوب است و آن چیزی که خوب است را تغییر نمی دهم. اگر یادتان باشد الکس از همان هفته اول بازی کرد و در ملاقات مقابل سایپا به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد. احتمالا بازی بیشتری به او برسد اما 15 روز است که مصدوم است.

وی درباره ناراحتی بازیکنان ذخیره از بازی نکردن، گفت: در جهان بازیکن ذخیره ای وجود ندارد که ناراحت نباشد. تعدادی از بازیکنان که بازی می نمایند راضی هستند و بخش دیگری که کمتر بازی می نمایند ناراحتند. فرقی نمی نماید بازیکن 18 ساله یا 35 ساله، همه در تمرین حاضر می شوند. به طور مثال سیدجلال حسینی که 30 و چند ساله است کوشش زیادی در تمرینات دارد. او به خاطر کوشش زیادی که انجام می دهد در سطح بالا بازی می نماید.

برانکو اظهار کرد: مطمئنا اینگونه نخواهد بود که یک نفر زمانی که فیکس شد همواره بازیکن فیکس بماند. همه بازیکنانی که در پرسپولیس حضور دارند باید آمادگی رقابت را داشته باشند. همین رقابت است که هر کسی کوشش می نماید تا جای خودش را به دست بیاورد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه علیرضا منصوریان اعلام نموده از لیگ انگلیس پیشنهاد دارد، گفت: من نمی توانم درباره حضور منصوریان در فوتبال انگلیس نظر بدهم چون همه مربیان کار خودشان را انجام می دهند. واقعیت این است که شانس مربیگری در خارج از کشور خیلی ساده نیست. مربیان ایرانی قطعا کیفیت خوبی دارند زیرا در ایران مربیان زیادی از کشورهای ایتالیا، آلمان، کرواسی و ... آمدند و فعالیت کردند. می خواهم بگویم تفاوت خیلی زیادی در کیفیت مربیان نیست فقط مساله شانس است. بلکه یک مربی ایرانی می تواند در خارج از ایران مربیگری کند. شما فکر می کنید هر فردی از انگلیس به ایران بیاید مربی بزرگی است. من بازی های تیم های انگلیسی را تماشا می کنم آنها باز هم در فاز دفاع خوب عمل نمی نمایند و گاهی هم کم گل می زنند. مربیان ایرانی قطعا می توانند در تیم های خارجی مربیگری نمایند. منصوریان اگر پیشنهاد داشته است باید به او افتخار کنید.

وی درباره نبرد لوبانوف و علیرضا بیرانوند، گفت: لوبانوف دروازه بانی خوب و ملی پوش است و در بازی های ما کم گل خورده است. او به ایران آمد اما طبیعی است که بیرانوند بهتر از لوبانوف بود. این دروازه بان برای اینکه بیشتر بازی کند به کشورش رفت زیرا می دانست با حضور بیرانوند شانس کمتری برای بازی دارد.

برانکو گفت: ما همواره تیم های مختلف و تیم امید را بررسی می کنیم و به دنبال بازیکن خوب هستیم. امروز تیم امید را بررسی کردیم. اینکه کسی را جذب می کنیم یا نه، بعدا معین می گردد زیرا در نیم فصل سخت می توان بازیکن باکیفیت جذب کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 748

به "اگرمنصوریان از خارج پیشنهاد دارد باید به او افتخار کنید، باشگاه درباره گولچ تصمیم می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اگرمنصوریان از خارج پیشنهاد دارد باید به او افتخار کنید، باشگاه درباره گولچ تصمیم می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید