نامه بنویسند که حق ندارید قهرمان شوید، چرا ما را احمق فرض می کنید؟

به گزارش مجله آراد، به گزارش خبرنگاران، برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل ذوب آهن اصفهان در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس استادیوم آزادی گفت: به بازیکنانم بابت برد تبریک می گویم. برد بزرگی به دست آوردیم.

نامه بنویسند که حق ندارید قهرمان شوید، چرا ما را احمق فرض می کنید؟

وی اضافه نمود: با تشویق طرفداران به این سه امتیاز رسیدیم. بعد از فینال لیگ قهرمانان از 4 بازی ، سه بازی را بردیم و یک تساوی کسب کردیم. واقعا بازیکنانم شخصیت یک تیم قهرمان را نشان دادند.

وی اضافه نمود: صحبت های پندار خمارلو متاسقانه نباید می شد. شرم آور است رفتاری که داوران در قبال قهرمان ایران و فینالیست لیگ قهرمانان انجام می دهند. ما داوری معمولی در خانه و خارج از تهران نداریم. همانطور که پندار گفت نامه بنویسند و بگویند حق ندارید قهرمان شوید و ما هم نمی شویم.

سرمربی پرسپولیس درباره دریافت کارت زردهای بی دلیل توسط بازیکنان خود گفت: صحبت کردن در این باره راحت است و شما حق دارید. قبل از بازی بیش از نیمی از وقت جلسه فنی را به صحبت درباره داوری گذاشتم. اینکه چه انتظاری می توانیم داشته باشیم. تجربه خیلی بدی از داوری با ذوب آهن داشتیم. من مانده ام چرا کمال کامیابی نیا کارت زرد گرفت. چون بازیکن حریف روی زمین غلت می خورد به کمال کارت داد؟

وی اضافه نمود: آنها جوان هستند و روی بی عدالتی حساس می شوند. چرا داور بازی با ماشین سازی گل دوممان را آفساید اعلام نمود. یا چرا مقابل سایپا گل آنها را خطا گرفت.

سرمربی پرسپولیس در ادامه توضیح داد: ما مربیان از داوران بهتر سوت می زنیم چون هر روز در زمین هستیم. آنها فکر می نمایند ما بلد نیستیم. چرا ما را احمق فرض می کنید. من نمی خواهم به نفع ما بگیرند. داوری منصفانه داشته باشند.

برانکو بار دیگر گفت: ما دوبار قهرمان ایران و سوپرجام شده ایم. نمی دانم این صحبت ها به چه معنی است. آنها نمی خواهند ما دوباره قهرمان شویم اما می شویم.

وی اضافه نمود: اگر مدیر شما هر روز با شما بد برخورد کند شما تحمل می کنید. من باید از بازیکنانم دفاع کنم. نمی توانم به آنها بگویم. ببخشید ببخشید ببخشید. وقتی مدام به اشتباه برخورد می نماید.

سرمربی پرسپولیس صحبت هایش درباره داوری را ادامه داد و تاکید نمود: من حاضرم همانطوری که برای ذوب آهن و سپاهان می گردد برای ما هم داوری کند. معلوم است منصوریان باید از داور بازی راضی باشد.

وی که از داور بازی بسیار عصبانی بود توضیح داد: فوق لیسانس تربیت بدنی دارم و مدرک حرفه ای یوفا و مربیگری دارم. 13 سال هم بازی نموده ام. پس طبیعی است بهتر از آنها (داوران) می توانم تصمیم گیری کنم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که تیمش چندان شاداب نبود اضافه نمود: امروز شش موقعیت گل داشتیم اما حریفمان یک موقعیت هم نداشت. اما نباید فراموش کنید ما برای بیستمین بار در این فصل بازی کردیم و باید بگویم موافقم کمی خسته هستیم و این طبیعی است. اما من باید تلاشم را همچنان انجام دهم بهتر شویم.

برانکو سپس با توجه به اعلام اتمام زمان نشست خبری اش پایین آمد و سوالات خبرنگاران را در داخل سالن پاسخ داد.

وی درباره اینکه نگران محرومیت خود بابت صحبت درباره سبک داوری به سود سپاهان و ذوب آهن نیست گفت: من چیزی درباره آنها نگفتم. فقط گفتم سپاهان را می بریم. درباره داوری هم تجربه ام را می گویم. چون خاطرات تلخی از این موضوع داریم. مگر می گردد سکوت کنم. حالا نمی دانم صحبت هایمان چه عواقبی دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 112

به "نامه بنویسند که حق ندارید قهرمان شوید، چرا ما را احمق فرض می کنید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامه بنویسند که حق ندارید قهرمان شوید، چرا ما را احمق فرض می کنید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید