مومنی: اگر حمایت شویم، می توانیم سهمیه کشتی ساحلی المپیک را بگیریم، کشتی مورد حمایت قرار نگرفته است

به گزارش مجله آراد، رئیس کمیته کشتی سنتی و ساحلی گفت: حالا که قرار است 4 مدال در رشته کشتی ساحلی المپیک توزیع گردد، یادشان افتاده که ما هم باید در این رقابت ها شرکت می کردیم، آن موقع فریادهای ما را نشنیدند.

مومنی: اگر حمایت شویم، می توانیم سهمیه کشتی ساحلی المپیک را بگیریم، کشتی مورد حمایت قرار نگرفته است

عیسی مومنی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد اینکه گفته شده با بی تدبیری فدراسیون کشتی حضور در بازی های المپیک ساحلی 2019 را از دست داده است، گفت: این اصلا موضوع جدیدی نیست. از دو سال پیش می دانستیم که این رقابت ها برگزار می گردد و گفته بودیم که باید در مسابقات دنیای ترکیه شرکت کنیم که سهمیه این رقابت ها را بگیریم، اما آن موقع اصلا برای شان کشتی ساحلی اهمیتی نداشت، الان که می بینند در بین رشته های ساحلی (فوتبال، والیبال، بسکتبال و ورزش های آبی ساحلی) ما بیشترین مدال انفرادی را می توانیم به دست بیاوریم، یاد کشتی افتاده اند.

وی ادامه داد: اسم این رقابت ها، بازی های المپیک ساحلی است که از سوی IOC برگزار می گردد. ما باید در دنیای ترکیه شرکت می کردیم تا سهمیه بگیریم و این را همان وقت به مسئولان گفتیم اما به دلیل مسائل مالی که وجود داشت، فدراسیون نتوانست تیم را به ترکیه اعزام کند و این درحالی بود که تمرینات ما زیر نظر مربیان به صورت منظم در رامسر دنبال می شد و ما از شانس های اصلی قهرمانی بودیم. من قبل از دنیای ترکیه هم گفته بودم که قرار است اولین دوره المپیک ساحلی برگزار گردد، اما به این مسئله نپرداختند، حالا که قرار است 4 مدال در رشته کشتی ساحلی المپیک سن دیه گو توزیع گردد، یادشان افتاده که ما هم باید در این رقابت ها شرکت می کردیم. ما حداقل شانس کسب دو مدال طلای این رقابت ها را داریم، ضمن اینکه دو نفر دیگر هم حتما روی سکو خواهند بود.

مومنی با تاکید بر اینکه رایزنی های فدراسیون کشتی همچنان ادامه دارد اما احتیاج به حمایت بیشتری است، اظهار داشت: ما به وسیله فدراسیون کشتی با اتحادیه دنیای نامه نگاری نموده ایم. بنی تمیم سخت پیگیر موضوع است، هنوز هم اگر حمایت شویم شانس این را داریم که بتوانیم سهمیه بگیریم چون من عضو کمیسیون ساحلی اتحادیه دنیای کشتی هستم و خودمان قوانین این رشته را نوشتیم و مورد تایید همه نهاده شد. باید بتوانیم دیداری با مسئولان اتحادیه داشته باشیم تا بتوانیم با رایزنی مسئله را حل کنیم.

مسئول کمیته کشتی سنتی و ساحلی فدراسیون کشتی اظهار داشت: هر رشته ای که طرفدار و ورزشکار دارد باید مورد حمایت قرار بگیرد، اما کشتی متاسفانه مورد حمایت قرار نگرفت. ما سه سال است که قهرمان دنیا هستیم و حالا از بیشترین شانس برای کسب مدال برخورداریم. رسول خادم که رفته است، می خواهند چه کسی را بزنند؟ بهتر است در این خصوص حمایت شویم تا بتوانیم نسبت به حضور کشتی در المپیک ساحلی امیدوار باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 126

به "مومنی: اگر حمایت شویم، می توانیم سهمیه کشتی ساحلی المپیک را بگیریم، کشتی مورد حمایت قرار نگرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مومنی: اگر حمایت شویم، می توانیم سهمیه کشتی ساحلی المپیک را بگیریم، کشتی مورد حمایت قرار نگرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید