فدراسیون وزنه برداری آمریکا: شاهین نصیری نیا هیچ پستی در اینجا ندارد، او یک تمرین دهنده شخصی است

به گزارش مجله آراد، مدیر اجرایی فدراسیون وزنه برداری آمریکا توضیحاتی در مورد مسئولیت شاهین نصیری نیا در این کشور و نحوه همکاری با وی ارائه کرد.

فدراسیون وزنه برداری آمریکا: شاهین نصیری نیا هیچ پستی در اینجا ندارد، او یک تمرین دهنده شخصی است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، شاهین نصیری نیا، قهرمان سال های دور وزنه برداری ایران، در انتها دوران حرفه ای از کشورمان رفت و در آمریکا اقامت کرد. او مدتی راهنمایی تیم ملی مکزیک را برعهده داشت اما بعد از مدتی، این تیم به استفاده از مربی دیگری روی آورد و نصیری نیا بعد از چند سال وقفه در کار مربیگری، در تیم ملی آمریکا دیده شد.

ابتدا عنوان می شد که شاهین نصیری نیا مربی تیم ملی آمریکا است و با این تیم همکاری می نماید. حتی در یکی از مصاحبه ها از او سؤال شد که حاضر است امکانات در آمریکا را رها کند که با پاسخ هایی از سوی نصیری نیا همراه شد.

در این مدت بسیاری از رسانه ها از شاهین نصیری نیا به عنوان مربی تیم ملی وزنه برداری آمریکا یاد می کردند. در مصاحبه هایی هم که در این چند سال از او منتشر شده، وی در قامت مربی تیم ملی آمریکا صحبت نموده، در حالی که به نظر می رسد حقیقت چیز دیگری است.

غیبت و حضور گاه و بی گاه شاهین نصیری نیا در همراهی تیم ملی وزنه برداری آمریکا، موضوعی بود که این پرسش را در اذهان ایجاد می کرد که نقش واقعی او در این تیم چیست. پیگیری های خبرنگار خبرنگاران نشان می دهد نصیری نیا فاقد صندلی و عنوانی در وزنه برداری آمریکا است و اساسا امکانات و تجهیزاتی نیز در کار نیست.

فیل اندرو، مدیر اجرایی فدراسیون وزنه برداری آمریکا درباره نقش شاهین نصیری نیا در تیم ملی وزنه برداری آمریکا به خبرنگار خبرنگاران گفت: تنها نقش او، مربی شخصی الکس لی در وزن 67 کیلوگرم است. نصیری نیا هیچ پستی در فدراسیون وزنه برداری آمریکا ندارد و فدراسیون ما حقوقی به وی پرداخت نمی نماید. ما هیچ تجهیزات و امکاناتی در اختیار او قرار نداده ایم.

صحبت های کوتاه و صریح اندرو، نشان می دهد که نصیری نیا اساسا مربی تیم ملی آمریکا نیست و هیچ فرصت شغلی نیز برای وی در این کشور وجود ندارد. نصیری نیا قهرمان بزرگی بوده و بی تردید، صندلی قابل احترامی در تاریخ این ورزش دارد اما صحبت های اندرو، قابل تامل و درباره نصیری نیا، ناراحت کننده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 130

به "فدراسیون وزنه برداری آمریکا: شاهین نصیری نیا هیچ پستی در اینجا ندارد، او یک تمرین دهنده شخصی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فدراسیون وزنه برداری آمریکا: شاهین نصیری نیا هیچ پستی در اینجا ندارد، او یک تمرین دهنده شخصی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید