عبدالله حسینی: بعید می دانم رفتن توشاک تأثیر منفی روی تراکتورسازی داشته باشد، می توانیم مدعی قهرمانی باشیم

به گزارش مجله آراد، عبدالله حسینی، مدافع تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: اگر تیم ما آرامش داشته باشد می توانیم جز مدعیان قهرمانی باشیم.

عبدالله حسینی: بعید می دانم رفتن توشاک تأثیر منفی روی تراکتورسازی داشته باشد، می توانیم مدعی قهرمانی باشیم

عبدالله حسینی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد آخرین وضعیت پدیده در آستانه بازی با تراکتورسازی گفت: خوشبختانه شرایط خوبی داریم و در این هفته ها طوری نتیجه گرفتیم که حالا همه تیم ها حساب ویژه ای روی تیم ما باز می نمایند. فردا هم بازی سختی برابر تراکتورسازی داریم، ولی باید برنده شویم تا صندلی مان را در صدر جدول محکم تر کنیم. گل محمدی: مسائل رفع نشود روندمان در لیگ به سرعت از بین می رود

وی در پاسخ به این پرسش که آیا جدایی جان توشاک می تواند کار پدیده را در بازی فردا آسان تر کند؟، تأکید کرد: توشاک مربی بزرگی است، ولی بعید می دانم رفتن او تأثیر منفی روی تراکتورسازی داشته باشد. آنها بازیکنان بسیار خوبی دارند و چند ملی پوش ایران و همچنین چند بازیکن خارجی باکیفیت برای این تیم بازی می نمایند. ما بازی سختی در پیش داریم، ولی فقط برای برد بازی خواهیم کرد.

مدافع تیم فوتبال پدیده خراسان با اشاره به شانس این تیم برای قرار دریافت در کورس قهرمانی گفت: ما تیم خوبی داریم و پتانسیل فنی تیم طوری است که می توانیم با حمایت طرفداران و مسئولان باشگاه در کورس قرار بگیریم. فقط مسئله مهم این است که مسئولان خیلی زود فکری به حال تیم پدیده نموده و مسائل مالی ما را رفع نمایند. اگر تیم ما آرامش داشته باشد می توانیم جزو مدعیان قهرمانی باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 49

به "عبدالله حسینی: بعید می دانم رفتن توشاک تأثیر منفی روی تراکتورسازی داشته باشد، می توانیم مدعی قهرمانی باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبدالله حسینی: بعید می دانم رفتن توشاک تأثیر منفی روی تراکتورسازی داشته باشد، می توانیم مدعی قهرمانی باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید