سبک بازی پرسپولیس هر 15 دقیقه تغییر می نماید

به گزارش مجله آراد، پیشکسوت فوتبال قطر بزرگترین نگرانی اش درباره بازی پرسپولیس و السد را تغییرات مداوم سبک بازی قرمزها عنوان نموده است.

سبک بازی پرسپولیس هر 15 دقیقه تغییر می نماید

به گزارش خبرنگاران ، روزی نیست که رسانه های قطری از پرسپولیس چیزی ننویسند. انگار برای آنها چیزی مهم تر از فینالیست شد السد نیست. برای همین تمام حواس و تمرکزشان را گذاشته اند روی بازی هفته آینده و هر روز از یک بُعد آنالیز اش می نمایند. فعلا هم دلخوشند به بازگشت ژاوی هرناندز که از همان ابتدا معلوم بود ادعاها درباره جدی بودن مصدومیتش نوعی جوسازی است.

هافبک اسپانیایی السد چند روزی استراحت کرد و از همان روزی که این تیم می خواست تمریناتش برای بازی با پرسپولیس را شروع کند، پا به توپ شد تا روزنامه استاد الدوحه بنویسد: انتها مصدومیتی که غیبت ژاوی را در بازی لیگ ستارگان برابر السیلیه به دنبال داشت، باعث انگیزه و حمایت خوبی برای این تیم در دوره آماده سازی بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس است.

خبر بهتر برای حریف قطری پرسپولیس، بازگشت مدافع کلیدی این تیم است. ابراهیم ماجد که به دلیل آسیب دیدگی بازی رفت برابر پرسپولیس را هم مثل دو بازی رفت و برگشت برابر استقلال در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان از دست داده بود، حالا به شرایط بازی رسیده و الرای نوشته مکه مسئله ای برای حضور در دیدار برابر پرسپولیس. تنها غایب السد برای بازی تهران دروازه بان اصلی این تیم است که تا پیش از بازی رفت با پرسپولیس مصدوم بود و به زحمت او را به بازی رساندند اما در همان بازی دوکارته و از حضور در بازی برگشت محروم شد.

با این حال پیشکسوت فوتبال قطر مشکل السد در تهران را چیز دیگری دانسته و در پیامی برای بازیکنان و مربیان این تیم گفته: توصیه من به بازیکنان السد این است که اشتباهات بازی رفت با پرسپولیس را تکرار ننمایند و در بهترین سطح فنی باشند. همچنین از یونگ، مدافع اهل کره جنوبی انتظار بیشتری در بازی تهران می رود. کسب سومین جام قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا بسیار نزدیک است و امیدوارم روی پیراهن های تیم السد حک گردد. السد باید این کار را در عمل ثابت کند و فقط در اندازه حرف زدن نباشد. شکست در بازی رفت برای السد مشکل ساز است و این تیم باید در بازی برگشت به زمان و کنترل بازی دقت کند. پرسپولیس در بازی برگشت بر مبنای زمان بازی می نماید و هر 15 دقیقه سبک بازی دفاعی و تهاجمی خود را تغییر می دهد. حمل توپ، تمرکز و فشار در 15 دقیقه انتهای بسیار مهم است که امیدوارم السد آن را جدی بگیرد.

عبید جمعه که این صحبت ها را در مصاحبه با روزنامه العرب به زبان آورده، در ادامه چنین گفته: واقعیت این است که ما روی رویارویی السد و الدحیل با پرسپولیس اصلا حساب نمی کردیم. آرزوی مان رویارویی دو تیم قطری در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بود که متاسفانه اشتباهات تیم الدحیل ما را از حصول اطمینان برای رسیدن یک تیم قطری در فینال این رقابت ها محروم کرد. اتفاق بدتر این بود که السد هم بازی نخست را که در خانه اش برگزار می شد، به پرسپولیس باخت و این مشکل بزرگی برای این تیم در تهران خواهد بود زیرا حریف از خط دفاعی قدرتمندی برخوردار است. تاکتیک های دفاعی پرسپولیس به نوع بازی حریفان بستگی دارد.

این پیشکسوت قطری حرف هایش را با امید به فینالیست شدن السد به انتها برده است: مانوئل فریرا مربی بزرگی است. این مربی پرتغالی با قرار دریافت در سطح فنی بسیار بالایی سابقه و تاریخ منحصر به خودش را دارد و با تفکراتی که دارد، من فکر می کنم شانس صعود به فینال لیگ قهرمانان برای پرسپولیس و السد 50 - 50 است.

برای بازی برگشت، کاروان السد یک شنبه به تهران می آید و روزنامه الوطن هم برای اینکه نسبت به سفر این تیم و بازی حساسی که قطری ها بازی مرگ و زندگی لقبش داده اند بی تفاوت نباشد، خبری منتشر نموده با تیتر هشدار پرسپولیس به طرفداران و نوشته: کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفته ناظران ویژه ای را برای بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان به تهران اعزام کند. به همین خاطر باشگاه پرسپولیس رسما به طرفدارانش بابت هرگونه درگیری احتمالی و بهم زدن نظم بازی هشدار داده است.

این روزنامه بخشی از بیانیه باشگاه پرسپولیس را هم منتشر نموده: با وجود حضور ماموران انتظامی و ناظران داوری، ناظران ویژه ای اف سی هم به تهران می آیند تا سکوها را تحت کنترل قرار دهند.

2 – 670

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 1 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 74

به "سبک بازی پرسپولیس هر 15 دقیقه تغییر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سبک بازی پرسپولیس هر 15 دقیقه تغییر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید