رضا خالقی فر: ما هم مثل همه تیم ها شانس قهرمانی در جام حذفی را داریم، حیف شد نفت مسجدسلیمان را نبردیم

به گزارش مجله آراد، رضا خالقی فر، مهاجم تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: در بازی با نفت مسجدسلیمان موقعیت های زیادی را از دست دادیم و حیف شد که آنها را نبردیم.

رضا خالقی فر: ما هم مثل همه تیم ها شانس قهرمانی در جام حذفی را داریم، حیف شد نفت مسجدسلیمان را نبردیم

رضا خالقی فر در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، با اشاره به بازی تیمش برابر نفت مسجدسلیمان که با تساوی به خاتمه رسید، گفت: با اینکه در زمین خودمان بازی می کردیم، اما می دانستیم که کار سختی برابر نفت مسجدسلیمان داریم. آنها در چند بازی اخیر نمایش خوبی داشتند و حتی نزدیک بود ما را شکست بدهند، ولی خدا را شکر که حداقل یک امتیاز گرفتیم.

وی در ادامه اضافه نمود: البته ما در طول بازی خیلی موقعیت از دست دادیم و روی یک غافلگیری هم گل خوردیم. باید در زمین خودمان سه امتیاز را می گرفتیم. حیف شد نفت مسجدسلیمان را نبردیم، چون دریافت سه امتیاز می توانست چند پله باعث صعود ما گردد.

مهاجم تیم فوتبال ماشین سازی تبریز که در این بازی گل مساوی تیمش را به ثمر رساند تا در جدول گلزنان چهار گله گردد، تأکید کرد: من کار خاصی انجام ندادم و فقط نتیجه زحمات بازیکنان را تبدیل به گل کردم. واقعاً فرقی ندارد که کدام بازیکن گل بزند و مسئله مهم این است که تیم موفق گردد. امیدوارم که در بازی های بعدی هم بازیکن تأثیرگذاری برای تیمم باشم و دوباره برای ماشین سازی گل بزنم.

خالقی فر همچنین خاطر نشان کرد: تیم ما شرایط خوبی دارد و با آمدن رضا مهاجری نتایج خوبی گرفتیم. هدف مان این است که روند فعلی را ادامه داده و در نیمه بالای جدول قرار بگیریم. تیم ما از لحاظ فنی پتاسیل بالایی دارد و می توانیم در لیگ برتر و جام حذفی نتایج خوبی بگیریم.

وی در مورد اینکه آیا ماشین سازی برای قهرمانی در جام حذفی شانسی دارد، گفت: در سال های اخیر تیم هایی به فینال آمدند که خیلی ها فکرش را نمی کردند. بازی های جام حذفی قابل پیش بینی نیست و ما هم مثل همه تیم ها شانس قهرمانی در جام حذفی را داریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 76

به "رضا خالقی فر: ما هم مثل همه تیم ها شانس قهرمانی در جام حذفی را داریم، حیف شد نفت مسجدسلیمان را نبردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضا خالقی فر: ما هم مثل همه تیم ها شانس قهرمانی در جام حذفی را داریم، حیف شد نفت مسجدسلیمان را نبردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید