جودو مسترز چین، حریفان ملایی و بریمانلو تعیین شدند، بدشانسی های ملایی تمامی ندارد

به گزارش مجله آراد، قرعه کشی مسابقات جودو مسترز چین برگزار گردید و نمایندگان جودو کشورمان حریفان خود را در این مسابقات شناختند.

جودو مسترز چین، حریفان ملایی و بریمانلو تعیین شدند، بدشانسی های ملایی تمامی ندارد

به گزارش خبرنگاران، مسابقات جودو مسترز از فردا (شنبه- 24 آذرماه) با حضور بهترین های جودو جهان در دو گروه مردان و زنان و به میزبانی گوانگژو چین شروع می گردد و 2 روز ادامه خواهد داشت.

بر همین اساس قرعه کشی این مسابقات انجام شد و سعید ملایی و محمد محمدی بریمانلو دو نماینده جودو کشورمان در این مسابقات رقبای خود را شناختند.

در وزن 73- کیلوگرم محمد محمدی بریمانلو نفر شماره رنکینگ فدراسیون جهانی و 13 المپیک فردا(شنبه) در گام نخست به مصاف رستم اروجوف نفر شماره هشت رنکینگ جهان و 27 المپیک خواهد رفت.

محمدی در صورت برتری در این دیدار با برنده جودوکاران گرجستان و ترکیه دیدار خواهد نمود. در این وزن 16 جودوکار به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

در وزن 81- کیلوگرم سعید ملایی نفر شماره رنکینگ جهان و المپیک نیز روز یکشنبه در بالای جدول پس از استراحت در دور نخست به مصاف تاکاشی ساساکی از ژاپن خواهد رفت. حریف ملایی در صندلی سیزدهم رنکینگ فدراسیون جهانی و هفتم المپیک قرار گرفته است. در این وزن 17 جودوکار به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

ملایی در صورت برتری باید به مصاف برنده دیدار جودوکاران رژیم اشغالگر قدس و بلژیک برود. با این شرایط قطعا سعید ملایی در این مسابقات نیز مانند تورنمنت های گذشته برای عدم رویارویی با نماینده رژیم اشغالگر قدس مقابل حریف ژاپنی خود مغلوب خواهد شد.

با تور چین از شگفتی های آسیا یکجا دیدن کنید

راهنمایی جودوکاران کشورمان در این مسابقات بر عهده محمد منصوری خواهد بود.

رقابت های جودو مسترز چین آخرین تورنمنت سال 2018 خواهد بود که با حضور 234 جودوکار از 53 کشور در شهر گوانگژو برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 فروردین 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 94

به "جودو مسترز چین، حریفان ملایی و بریمانلو تعیین شدند، بدشانسی های ملایی تمامی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جودو مسترز چین، حریفان ملایی و بریمانلو تعیین شدند، بدشانسی های ملایی تمامی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید