12 هزار واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد کشور واگذار شد

به گزارش مجله آراد، خبرنگاران: مدیرکل دفتر تامین مسکن کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: 12 هزار واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد درسال گذشته واگذار شد که 70 درصد در روستاها و 30 درصد در شهرها تحویل مددجویان شده است.

12 هزار واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد کشور واگذار شد

جهت دریافت خدمات بازسازی آپارتمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران از بوشهر، قادر صمدی صبح امروز در نشست با مسئولان کمیته امداد استان بوشهر، با بیان اینکه رویکرد این نهاد در راستای توانمندسازی مددجویان است اظهار کرد: سال جاری سه حوزه سلامت، توانمند سازی و مسکن در اولویت برنامه های کمیته امداد است.

وی با بیان اینکه نگاه مسئولان بلند پایه به مددجویان بلند نظر است توضیح داد: در نشست های بسیار خوبی که با تعدادی از وزیران و معاون راهبردی رئیس جمهوری داشته ایم نگاه آنان به کمیته امداد مطلوب است.

صمدی بر پرداخت تسهیلات کم بهره و بلاعوض به مددجویان تاکید نمود و اضافه نمود: از دولت انتظارداریم با توجه به تورم وافزایش هزینه ها تسهیلات مسکن با کارمزد بسیارکم و یاری های بلاعوض در اختیار کمیته امداد قراردهد.

مدیرکل دفترتامین مسکن کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور از واگذاری 12 هزار مسکن به مدد جویان خبرداد و گفت: درسال گذشته دربخش شهری و روستایی 12هزار واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد واگذارشد که 70درصد درروستاها و30 درصد در شهرها تحویل مددجویان داده شده است.

وی بر توسعه مشارکت های مردمی تاکید و اظهار داشت: مشارکت خیرین و مردم در تامین مسکن مددجویان مطلوب است وانتظار داریم که با ارائه طرح ها از سوی کمیته امداد مشارکت مردمی در این بخش گسترش یابد

صمدی از پرداخت تسهیلات مسکن تا 100 میلیون ریال خبرداد و اضافه نمود: کمیته امداد در بخش وام های بلاعوض که از 20 و 100 میلیون ریالی بوده برای ساخت مسکن مددجویان یاری خوبی نموده است و درقالب وام قرض الحسنه با کارمزد کم نیز خدمات مطلوبی داشته است.

مدیرکل دفترتامین مسکن کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با اشاره به واگذاری مسکن مناطق زلزله زده آذربایجان غربی گفت: بخشی از خدمات کمیته امداد در تامین مسکن به مناطق زلزله زده است که سال گذشته در استان آذربایجان غربی دوهزار واحد احداث وبه مردم این مناطق واگذارشد.

وی از ساخت 250 واحد مسکونی در منطقه زلزله زده دشتستان خبرداد و گفت: درمنطقه دشتستان اکنون 250 واحدمسکونی در دست ساخت داریم و در خراسان جنوبی نیز 200واحد مسکونی نوسازی شده است.

صمدی از واگذاری خانه به کپرنشینان خبرداد و توضیح داد: درسال گذشته هفت هزار واحد مسکونی برای کپرنشینان جنوب کرمان احداث و همه این واحدها به مددجویان واگذارشد.

آ

منبع: تسنیم
انتشار: 15 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 981

به "12 هزار واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد کشور واگذار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "12 هزار واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد کشور واگذار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید