10 مکان هیجان انگیز برای پرش

به گزارش مجله آراد، یک ورزش خطرناک ، محبوب در میان دوستداران آدرنالین ، که جهان مشتاق کشف مکان بزرگ بعدی برای انجام آن هستند. بعضی از مکان‌ها برای باز هستند ، در غیر این صورت مجوز لازم است ، در حالی که در تعداد کمی از آن‌ها برای پریدن غیر قانونی است . و البته این ورزش به خاطر بزدلانه نیست . در اینجا 10 سایت وجود دارد که در میان مشتاقان مشهور هستند .

10 مکان هیجان انگیز برای پرش

10. برج ایفل ، پاریس ، فرانسه
نقطه عطف نمادین در شهر عشق ، jumpers را به خود جلب کرده‌است . در سال 1912 ، فرانتس Reichelt با بردن یک جهش مهلک از برج ، با شکست مواجه شد . از زمانی که این ماجرا را وسوسه کرده‌است و به تازگی این موضوع را مطرح کرده‌است . با این حال ، گاهی اوقات آن‌ها کشته می‌شوند .
چرا به آنجا بروی ؟
یک گزینه خوب برای کسانی که مایل به پرش در محیط شهری هستند . با این حال ، آن‌ها باید جمعیت افرادی که در پایین جمع می‌شوند را در نظر بگیرند .
9. کوه Table ، کیپ‌تاون ، آفریقای جنوبی
پریدن از اینجا غیر قانونی است . Daredevil جب بوش مرد بسیار خوبی بود و بعد از اینکه ناموفق بود ، دو قوزک پا شکسته را ترک کرد . این مکان واقعا ً خطرناک است ، با این حال ، محل به قله‌های متعددی می‌بالد ، که می‌تواند به عنوان مکان‌هایی پرش پایه بزرگ در آینده پیدا شود .
چرا به آنجا بروی ؟
این کوه شگفتی طبیعی است . در میان کوه و اقیانوس ، کوه جدول در میان کوه نوردان محبوب است .
8. ترول ها ، نروژ
این دیوار پر ابهت بخشی از محدوده کوهستانی of است . دیوار ارتفاع 100 متر ( 3 600 فوت ) بلندترین سنگ عمودی در اروپا است . بنابراین این یک چالش مطلوب برای کوهنوردان و پرش پایه است .
چرا به آنجا بروی ؟
این ورزش از دهه 1980 انجام شده‌است و این مکان در بین ماجراجویان رواج یافته‌است که یکی از بهترین مکان‌ها برای جهش پایه در اروپا است .
7. ساحل Navagio ، جزیره Zakynthos ، یونان
یکی از زیباترین سواحل یونان ، با یک کشتی شکسته کشتی بر روی آن ، نقطه مورد علاقه برای پرش پایه است . این ورزش‌کاران از یک صخره 200 متری ( 656 فوت ) فاصله می‌گیرند . سقوط آزاد آن‌ها ، به دنبال یک فرود امن با چتر بر روی شن نرم ، حدود 2 تا 5 ثانیه طول می‌کشد که برای پر کردن بدن با آدرنالین کافی است .
چرا به آنجا بروی ؟
اینجا قانونی است و Navagio یکی از مکان‌های عمومی برای پرش پایه است ، که برای جشن گرفتن سرگرمی خود در اینجا گرد هم می‌آیند .
6. Kjerag ، نروژ
این مکان برای یک تخته‌سنگ معمولی معروف است که بین دو دیوار صخره‌ای گیر کرده‌است . با این حال ، از دهه 1990 این مکان یک نقطه عطف عمومی بوده‌است . تخمین زده می‌شود که بیش از 29 هزار پرش از سال 1994 انجام شده‌است . متاسفانه ، در طی پرش ناموفق ، ده نفر کشته شدند .
چرا به آنجا بروی ؟
این مکان بخشی از منطقه‌ای است که دارای دیواره‌ای بلند بالایی و مشرف بر مناظر panoramic است که به نظر می‌رسد بی‌پایان باشد .
5. پارک ملی Yosemite ، کالیفرنیا ، آمریکا
این پارک به صدها قله و مناظر خیره‌کننده می‌بالد . نیمه دوم یکی از قله‌ها در میان کوه نوردان و کوهنوردان است . با این حال ، منع پریدن از آن غیر قانونی است ، با این حال ، ممنوعیت‌ها موجب هراس ماجراجویان نیستند . با محبوبیت رو به رشد ممکن است در آینده نزدیک تغییر کند .
چرا به آنجا بروی ؟
خود پارک جای خوبی برای بازدید و تحسین طبیعت unspoiled است . در این میان کوهنوردان ، پرش‌های بلند و راهپیمایان می‌توانند فرصت‌های زیادی برای خم کردن عضلات خود بیابند .
4. پل Perrine ، آیداهو ، آمریکا
پل " رودخانه مار" در "تویین فالز " یکی از مشهورترین مکان‌ها در جهان است . پرش‌های موفق متعدد در این جا تکمیل شد . این شیب فقط 150 متر ( 486 فوت ) است ، اما دیپ refreshing در رودخانه در انتظار ماجراجویان است .
چرا به آنجا بروی ؟
بسیار در دسترس است چون پرش از اتومبیل می‌تواند از اتومبیل‌ها خارج شود .
3. ایتالیا
دامنه کوه معروف در کوه‌های آلپ در میان اسکی بازان ، کوه نوردان ، کوهنوردان ، و همچنین jumpers پایه محبوب است . از آنجا که قله‌های متعددی وجود دارد ، این محدوده هنوز هم با استفاده از پرش پایه که دوست دارند مکان‌های جدید را کشف کنند ، مورد بررسی قرار می‌گیرد .
چرا به آنجا بروی ؟
قله‌های بلند بلند را بیابید ،
به مناظر نفس‌گیر دره‌ها ، دریاچه‌ها و چمنزارهای آلپ توجه داشت .
2. برج خلیفه ، دبی ، امارات‌متحده‌عربی عربی
بلندترین ساختمان در دنیا مکانی مطلوب برای پرش پایه است ، با این حال ، از آن جا که پریدن از آن یک عمل معمول نیست ، باید یک اجازه انحصاری دریافت کنید . با این وجود ، در سال 2010 نصر و عمر اجازه داده شد و 1.5 دقیقه طول کشید تا به زمین برسد .
چرا به آنجا بروی ؟
حتی اگر مایل نیستید از جا بپرید ، بالا رفتن به بهترین نقطه برای تحسین از جمله محبوب‌ترین جاذبه‌های در اینجا است .
1. آبشار آنجل ، ونزویلا
در حدود 979 متر ( 3 212 فوت ) ارتفاع آبشار بلندترین نقطه در دنیا است . البته این یکی از مکان‌های مورد علاقه است . محیط طبیعی قابل‌توجه است : یک جریان قدرتمند از روی دیواره‌ای صخره‌ای سنگی به داخل جنگل‌های بارانی شاداب می‌ریزد . علاوه بر این ، پریدن از آنجا قانونی است و حتی یک سرویس وجود دارد که برای پرش پایه کمک می‌کند .
چرا به آنجا بروی ؟
خدمات شامل سفر به آبشار ، امکانات و کمک‌های مالی است.

انتشار: 2 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 4

به "10 مکان هیجان انگیز برای پرش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 مکان هیجان انگیز برای پرش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید