یک طلا و 4 برنز در انتظار کشتی گیران ایران، صعود طاهری و زنگنه به رده بندی

به گزارش مجله آراد، نمایندگان اوزان 74 و 125 کیلوگرم ایران به دیدار رده بندی مسابقات کشتی آزاد زیر 23 سال دنیا راه یافتند.

یک طلا و 4 برنز در انتظار کشتی گیران ایران، صعود طاهری و زنگنه به رده بندی

به گزارش خبرنگاران، در ادامه رقابت های پنج وزن دوم و خاتمهی کشتی آزاد زیر 23 سال قهرمانی دنیا 2018 که در بخارست پایتخت رومانی در حال برگزاری است، دو آزادکار ایران برای راهیابی به دیدارهای رده بندی اوزان 74 و 125 کیلوگرم به مصاف رقبایشان رفتند.

نوید زنگنه نماینده وزن 74 کیلوگرم درگروه بازنده ها باید برابر اسلام عبدالله یف از آذربایجان به روی تشک می رفت که حریف آذربایجانی حاضر نشد. زنگنه برای کسب مدال برنز دنیا امشب(یکشنبه) به مصاف آندرانیک گابریلیان از ارمنستان کشتی می گیرد. کشتی گیر آذربایجان احتمالا سر وزن نرسیده است.

زنگنه پیش از این و در دور مقدماتی که دیروز(شنبه) برگزار گردید، در دور نخست استراحت کرد سپس برابر ماکسیم واسیلی اوگلو از رومانی رفت و در خاتمه در حالیکه 4 بر 3 از حریف خود عقب بود با ضربه فنی باخت و با توجه به فینالیست شدن حریفش، راهی گروه بازنده ها شد.

اما امین طاهری نماینده وزن 125 کیلوگرم ایران نیز در نخستین مبارزه خود در گروه بازنده ها مقابل برادلی هیلدنبراندنت از کانادا با نتیجه 10 بر صفر پیروز شد. وی در دومین مبارزه گروه بازنده ها نیز مقابل الکساندر کولدوفسکی از اوکراین با نتیجه 5 بر یک به برتری رسید و راهی دیدار رده بندی شد.

طاهری پیش از این و در جریان رقابت های مقدماتی این وزن روز گذشته(شنبه) در دور اول مقابل گئورگی نوگایف از اسلواکی 7 بر صفر به برتری رسید اما در مبارزه بعد مقابل سعید گامیدوف از روسیه در حالیکه تا ثانیه خاتمهی مبارزه با نتیجه 2 بر یک پیش بود در خاک حریف نشست و در نهایت ناباورانه 3 بر 2 باخت و با توجه به فینالیست شدن حریفش راهی گروه بازنده ها شد.

به گزارش خبرنگاران، دیدارهای رده بندی و فینال 5 وزن دوم و خاتمهی این رقابت ها امشب(شنبه) برگزار می گردد که تیم ایران شانس رسیدن به یک مدال طلا و چهار برنز را دارد. کامران قاسمپور در وزن 86 کیلوگرم برای کسب مدال طلا برابر آرتور نایفونوف روس مبارزه می نماید، ایمان صادقی در 61، نوید زنگنه در 74، حسین شهبازی در 92 و امین طاهری در وزن 125 کیلوگرم نیز برای کسب مدال برنز به مصاف رقبایشان می روند. مسابقات فینال و رده بندی پنج وزن دوم از ساعت 19:30 شروع می گردد.

یک برنز ایران در 5 وزن نخست

پیش از این و شب گذشته(شنبه) تیم ملی کشتی آزاد ایران در 5 وزن نخست این رقابت ها نیز فقط به یک مدال برنز توسط علی شعبانی در وزن 97 کیلوگرم رسید و مرتضی قیاسی نیز در وزن 65 کیلوگرم پنجم شد. علیرضا سرلک در 57، نیما اشفاقی در70 و مجتبی اصغری در 79 کیلوگرم نیز سه کشتی گیر دیگر ایران در پنج وزن نخست این رقابت ها بودند که با شکست برابر رقبایشان حذف شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 104

به "یک طلا و 4 برنز در انتظار کشتی گیران ایران، صعود طاهری و زنگنه به رده بندی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک طلا و 4 برنز در انتظار کشتی گیران ایران، صعود طاهری و زنگنه به رده بندی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید