یزدی خواه: وزیر ورزش نسبت به قرار داد ویلموتس مربی تیم ملی به مجلس پاسخ دهد

به گزارش مجله آراد، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس، با بیان اینکه وزیر ورزش باید نسبت به قرار داد ویلموتس مربی تیم ملی پاسخ دهد، گفت: تمامی قرارداد های ورزشی که از بودجه عمومی تامین می گردد، باید شفاف و در معرض دید عموم مردم باشد.

یزدی خواه: وزیر ورزش نسبت به قرار داد ویلموتس مربی تیم ملی به مجلس پاسخ دهد

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، سید علی یزدی خواه در رابطه با لزوم شفافیت قرارداد های بازیکنان و مربیان در فوتبال، گفت: با استناد به ضوابط، قوانین و دستور العمل های موجود، شفافیت قراردادها، استقرار دولت الکترونیک و شفافیت آرا از جمله مقولات مهمی است که دائما با آن سروکار داشته و باید اجرایی گردد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس مجلس شورای اسلامی، اضافه کرد: مسئولان باید در همه امور جز در موارد نظامی، امنیتی و اموری که با دشمن مقابله داریم، شفاف باشند چرا که دانستن مردم بالاترین نقش نظارتی را دارد.

این نماینده مردم در مجلس، با بیان اینکه قرارداد های ورزشی مربیان و بازیکنان از جمله مسائل مهمی بوده که باید برای مردم شفاف باشد، توضیح داد: شاید محرمانه بودن قرارداد ها برای باشگاه های خصوصی منطقی باشد، اما قرارداد بازیکن ها و مربیان در باشگاه هایی که از بودجه عمومی تغذیه می شوند باید شفاف و در معرض دید عموم مردم قرار بگیرد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با طرح این سوال که چه مرجعی در وزارت ورزش و جوانان مقرر نموده که قرار داد ها باید محرمانه بمانند؟ گفت: بنده به عنوان یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس خواستار شفاف شدن قرار داد مربیان ورزشی هستم در غیر صورت به وسیله کمیسیون اصل 90 موضوع را پیگیری خواهم کرد.

چرا هیچ کس مسئولیت قرار داد ویلموتس سرمربی تیم ملی را قبول نمی نماید؟

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، با اشاره به قرار داد ویلموتس سرمربی تیم ملی، توضیح داد: چرا هیچ کس مسئولیت بستن این قرار داد را قبول نمی نماید؟ با توجه به اینکه ضرر و زیان این قرار داد از بودجه عمومی کشور پرداخت می گردد، باید تعیین گردد که چه کسی این قرار داد ظالمانه و ضد منافع عمومی را تنظیم نموده است. هنگامی که جونان بیکار و بی خانه این اسناد را مشاهده می نماید، اعتمادشان را به نظام از دست می دهند.

وی ادامه داد: مگر می گردد فردی در خارج از کشور مربی فوتبالی را به مسئولان داخلی معرفی کند، قرارداد مخفیانه امضا گردد و پس از فسخ قرار داد، مربی ادعای خسارت کند و هیچ کسی جوابگوی این خسارت به اموال عمومی نباشد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس مجلس، با تاکید بر اینکه وزیر ورزش مسئول قرار داد مربی تیم ملی است و باید در این خصوص به مجلس پاسخ دهد، اضافه کرد: بنده به عنوان نماینده مردم و حافظ منافع عمومی، این موضوع را تا حصول نتیجه و شفاف شدن قرار داد ها پیگیری خواهم کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1222

به "یزدی خواه: وزیر ورزش نسبت به قرار داد ویلموتس مربی تیم ملی به مجلس پاسخ دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یزدی خواه: وزیر ورزش نسبت به قرار داد ویلموتس مربی تیم ملی به مجلس پاسخ دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید