گفت وگوی تلفنی ترامپ و پوتین درباره مسائل تسلیحاتی و ثبات راهبردی

به گزارش مجله آراد، رؤسای جمهور روسیه و آمریکا به صورت تلفنی درباره مسائل تسلیحاتی، ثبات راهبردی و روابط دوجانبه مصاحبه کردند.

گفت وگوی تلفنی ترامپ و پوتین درباره مسائل تسلیحاتی و ثبات راهبردی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از ریانووستی، سرویس رسانه ای کاخ کرملین روز پنج شنبه طی بیانیه ای گفت که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و دونالد ترامپ همتای آمریکایی وی طی یک تماس تلفنی درباره مسائلی از جمله ثبات راهبردی و کنترل تسلیحاتی بحث و مصاحبه نموده اند.

سرویس رسانه ای کاخ کرملین در بیانیه خود درباره مصاحبهی تلفنی پوتین و ترامپ گفت: دو طرف در این تماس تلفنی بر ضرورت ادامه مصاحبههای دوجانبه در زمینه ثبات راهبردی و کنترل تسلیحاتی از جمله مسئله پیمان کاهش و محدودسازی سلاح های تهاجمی راهبردی تأکید کردند. اهمیت پیشنهاد روسیه برای برگزاری یک نشست بین اعضای دائم شورای امنیت در مورد طیف وسیعی از مسائل مرتبط با امنیت بین المللی نیز در این مصاحبهی تلفنی مورد توجه نهاده شد.

در ادامه این بیانیه سرویس رسانه ای کاخ کرملین درباره تماس تلفنی رؤسای جمهور روسیه و آمریکا آمده است: هر دو رئیس جمهور تمایل خود به توسعه روابط تجاری و مالی بین روسیه و آمریکا را ابراز داشتند.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1253

به "گفت وگوی تلفنی ترامپ و پوتین درباره مسائل تسلیحاتی و ثبات راهبردی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گفت وگوی تلفنی ترامپ و پوتین درباره مسائل تسلیحاتی و ثبات راهبردی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید