گراهام: ترامپ به دنیا نشان داد که هرگز بنغازی دومی رخ نمی دهد

به گزارش مجله آراد، عضو سنای آمریکا ضمن تقدیر از عملکرد رئیس جمهوری این کشور در مواجهه با مساله سفارت آمریکا در بغداد، تاکید نمود: هرگز بنغازی دومی در دوران او وجود نخواهد داشت.

گراهام: ترامپ به دنیا نشان داد که هرگز بنغازی دومی رخ نمی دهد

به گزارش خبرنگاران، به نقل از سایت شبکه تلویزیونی سومریه نیوز عراق، لیندسی گراهام، عضو سنای آمریکا با اشاره به اینکه بسیار به دونالد ترامپ، رئیس جمهوری این کشور افتخار می نماید، توییت کرد: او در مقابله با تهدیدات علیه سفارت آمریکا در بغداد با جدیت رفتار کرد.

گراهام در ادامه با اشاره به حمله ای که به کشته شدن سفیر این کشور در شهر بنغازی لیبی در سال 2012 منجر شد، نوشت: ترامپ این پیغام را به دنیا داد که هرگز بنغازی دومی در دوران او وجود نخواهد داشت.

سناتور گراهام بعد از ملاقات با ترامپ و تیم امنیت ملی او تاکید نمود: ترامپ مصمم به حمایت از امنیت کارمندانش در عراق است و از شرکای عراقی خود انتظار دارد که بال توجه به سطح بحران کوشش خود را بالا ببرند.

حمله به کنسول آمریکا در بنغازی در تاریخ 11 سپتامبر 2012 به کشته شدن کریستوفر استیونز، سفیر آمریکا در لیبی به همراه سه تن از کارمندان آمریکایی این مرکز منجر شد. در پی این حمله هیلاری کلینتون، وزیر خارجه وقت آمریکا با نقدها شدید مخالفانش روبرو شد.

همچنین دو تن از نیروهای پیمانکار آمریکا در حمله مشابهی به آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (سی آی ای) در نزدیکی ساختمان سفارت کشته شدند. این حمله نیز طوفان سیاسی در آمریکا به راه انداخت و مخالفان دولت باراک اوباما به شدت از این ماجرا انتقاد کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 780

به "گراهام: ترامپ به دنیا نشان داد که هرگز بنغازی دومی رخ نمی دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گراهام: ترامپ به دنیا نشان داد که هرگز بنغازی دومی رخ نمی دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید