کونته در آستانه عقد قرارداد با چلسی

به گزارش مجله آراد، سرمربی تیم ملی ایتالیا که زمان زیادی تا خاتمه قراردادش با فدراسیون فوتبال ایتالیا باقی نمانده است، در آستانه سفر به انگلیس برای عقد قرارداد با قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس واقع شده است.

کونته در آستانه عقد قرارداد با چلسی

به گزارش خبرنگاران، آنتونیو کونته به زودی با تیم فوتبال چلسی قراردادی سه ساله خواهد بست که او را به جانشین ژوزه مورینیو در استمفوردبریج تبدیل می کند.

کونته مدتی است که از کم کاری سران فدراسیون فوتبال ایتالیا و باشگاه های این کشور برای همکاری با او و آزاد گذاشتن بازیکنان ملی پوششان برای حضور در اردوهای فوق العاده آتزوری قبل از یورو 2016 ناراضی است و با این شرایط بعید به نظر می رسد که او حاضر باشد قراردادش با آتزوری را تمدید کند.

اکنون اما گفته می شود که نظر کونته پس از انجام مذاکرات اولیه با چلسی جلب شده و قرار است یک جلسه با حضور سرمربی آتزوری و نمایندگان باشگاه برگزار شود و در آن ضمن بیان جزئیات قرارداد سه ساله ای که میان طرفین منعقد خواهد شد، مذاکرات نهایی صورت بگیرد. باشگاه چلسی در نظر دارد که حقوق سرمربی پیشین یوونتوس را به 6.5 میلیون پوند در سال افزایش دهد.

کونته 46 ساله با کسب سه قهرمانی متوالی با یوونتوس در سری A در فاصله سال های 2012 تا 2014 توانایی های خود را در زمینه مربیگری نشان داد و حالا رومن آبراموویچ او را در صدر فهرست گزینه های مربیگری چلسی پس از اتمام دوره موقت مربیگری گاس هیدینک در استمفوردبریج قرار داده است. هیدینک تا پایان فصل جاری چلسی را هدایت خواهد کرد.

8

منبع: تسنیم
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 747

به "کونته در آستانه عقد قرارداد با چلسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کونته در آستانه عقد قرارداد با چلسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید