کلینزمن - تیم ملی چین در ابهام

به گزارش مجله آراد، دونگ لو، یکی از مفسران فوتبال چین گفته کلینزمن در این نشست به مسوولان چینی اعلام نموده به صورت جدی روی پیشنهادشان فکر می نماید.

کلینزمن - تیم ملی چین در ابهام

بعد از منتفی شدن حضور یورگن کلینزمن در ایران بحث هایی درباره پیشنهاد فدراسیون فوتبال چین به او شنیده شد.هر چند کلینزمن که این روز ها به عنوان سفیر بوندس لیگا در این کشور حضور دارد این موضوع را به گذشت زمان موکول نموده است.

در حال حاضر و بعد از کناررر فتن مارچلو لیپی، فابیو کنااورو همزان سرمربی تیم گوانگژ و تیم ملی چین است اما خودش هم از جایگاهش اطمینان ندارد.در این شرایط طرفداران تیم ملی این کشور امیدوارند کلینزمن به عنوان سرمربی دائم تیم ملی چین انتخاب گردد.کلینزمن در این باره گفته است: هرگز نمی دانید در آینده چه اتفاقی رخ می دهد، اما وقتی تصمیم می گیرید باید اطلاعات کافی داشته باشید و برای آماده سازی تیمتان کوشش زیادی بکنید.

کلینزمن در نشستی که اخیرا با مسوولان فدراسیون فوتبال چین داشته از سطح آمادگی بازیکنان این کشور ابراز نگرانی نموده چراکه به دلیل زندگی نکردن در این کشور آنها را نمی شناسد.

با این وجود دونگ لو، یکی از مفسران فوتبال چین گفته کلینزمن در این نشست به مسوولان چینی اعلام نموده به صورت جدی روی پیشنهادشان فکر می نماید.

با تور چین سفر کنید.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 خرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 173

به "کلینزمن - تیم ملی چین در ابهام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلینزمن - تیم ملی چین در ابهام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید