کانادا ده ها کلاه سفید تخلیه شده از سوریه را پذیرش می نماید

به گزارش مجله آراد، یک شبکه تلویزیونی از موافقت کانادا برای پذیرش 117 کلاه سفید و اعضای خانواده های آنها که در ماه جولای از سوریه تخلیه شده اند، خبر داده است.

کانادا ده ها کلاه سفید تخلیه شده از سوریه را پذیرش می نماید

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، شبکه سی بی سی نیوز گفت: کانادا موافقت نموده است تا 117 کلاه سفید به همراه اعضای خانواده شان را که در ماه جولای از سوریه تخلیه شده اند، قبول کند.

بر اساس این گزارش، اواخر جولای بیش از 400 فعال کلاه سفید و خانواده های آنها به درخواست کانادا، کشورهای اروپایی و ایالات متحده از سوریه تخلیه شدند.

بر اساس اعلام شبکه سی بی سی نیوز، این فعالان کلاه سفید قرار است در 4 ایالت کانادا اسکان داده شوند. جامعه بین المللی انتظار داشت تا بیش از 1200 کلاه سفید به همراه خانواده های آنها از سوریه تخلیه شوند ولی تاکنون 422 کلاه سفید به همراه اعضای خانواده شان توانسته اند از سوریه خارج شوند.

شبکه سی بی سی به نقل از کلاه سفیدهایی که از سوریه خارج شده اند اعلام نموده است که هنوز صدها کلاه سفید دیگر در سوریه باقی مانده اند.

وزارت خارجه کانادا نیز اعلام نموده است که اتاوا در حال اسکان کلاه سفیدها به همراه خانواده های آنها است.

بشار اسد رئیس جمهور سوریه بارها تاکید نموده است که کلاه سفیدها گروهی هستند که با سازمان تروریستی القاعده همکاری می نمایند. دمشق و مسکو همچنین کلاه سفیدها را به یاری به انجام حملات شیمیایی به غوطه شرقی در ماه آوریل متهم نموده اند. این حمله موجب شد تا آمریکا انگلیس و فرانسه بیش از 100 فروند موشک را به اهداف مختلف در داخل خاک سوریه شلیک نمایند.

اواخر سپتامبر نیز سرگئی ورشنین معاون وزیر خارجه روسیه گفت: شبه نظامیان و تروریست ها و همین طور کلاه سفیدها به اقدامات توطئه گرانه خود برای انجام حملات شیمیایی ادامه می دهند تا دولت سوریه را بی اعتبار نمایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 26 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 257

به "کانادا ده ها کلاه سفید تخلیه شده از سوریه را پذیرش می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کانادا ده ها کلاه سفید تخلیه شده از سوریه را پذیرش می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید