کاظمی: با اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان خون جدیدی در رگ مدیریتی جریان می یابد

به گزارش مجله آراد، نایب رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: اجرایی شدن قانون منع به کارگیری بازنشستگان زمینه حضور نسل دوم و سوم انقلاب را در عرصه های مدیریتی فراهم می سازد.

کاظمی: با اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان خون جدیدی در رگ مدیریتی جریان می یابد

سید حمیدرضا کاظمی در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به تاثیر اجرایی شدن قانون منع به کارگیری بازنشستگان در حضور جوانان در عرصه های مدیریتی کشور، بیان نمود: نمایندگان با تصویب این قانون در نظر دارند تا پوست اندازی در مدیریت کشور انجام گردد و امکان حضور نسل دوم و نسل سوم انقلاب در عرصه های مدیریتی کشور فراهم گردد.

وی در ادامه بیان نمود: از دیگر اهداف تصویب این قانون چرخش نخبگان در سطح کشور بود. قبل از این قانون با تغییر دولت افراد تغییر می کردند و در جای دیگر مشغول به کار می شدند و سپس در دور بعدی مجددا در صحنه مدیریتی حضور می یافتند، اما با این قانون زمینه برای حضور نسل دوم و سوم انقلاب فراهم خواهد شد.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی گفت: با اجرایی شدن این قانون خون جدیدی در رگ مدیریتی کشور تزریق خواهد شد که می تواند در حل مسائل میسر واقع گردد. باید از جوانانی که دارای ظرفیت بالا و خوش ذوق هستند در عرصه های مدیریتی استفاده گردد.

وی توضیح داد: در شرایط کنونی کشور به افرادی احتیاج داریم که وقت بیشتری همراه با انگیزه برای مدیریت امور صرف نمایند که این ظرفیت را جوانان دارا هستند. یکی از مولفه های مهم یک مدیر این است که نیروهای در کنار خود را پرورش دهد تا بتواند برای وظایف مهم آماده شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 37

به "کاظمی: با اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان خون جدیدی در رگ مدیریتی جریان می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاظمی: با اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان خون جدیدی در رگ مدیریتی جریان می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید