وعده لوپن برای برگزاری همه پرسی خروج از اتحادیه اروپا در صورت پیروزی در انتخابات فرانسه

به گزارش مجله آراد، رهبر جبهه ملی فرانسه قول داد که در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری فرانسه، همه پرسی ادامه عضویت این کشور در اتحادیه اروپا را برگزار خواهد نمود.

وعده لوپن برای برگزاری همه پرسی خروج از اتحادیه اروپا در صورت پیروزی در انتخابات فرانسه

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، مارین لوپن رهبر جبهه ملی فرانسه روز شنبه در سخنانی در شمال فرانسه، خودش را تنها حامی معتبر از قانون و نظم و امنیت ملی معرفی کرد و گفت: بهترین راه برای مقابله با تروریسم، صندوق های رای است.

وی در ادامه تاکید نمود: این همه پرسی در مورد ادامه عضویت فرانسه در اتحادیه اروپا، چیزی است که من آن را انجام خواهم داد. هنوز فرصت برای تغییر دادن چیزها وجود دارد. به مردم بریتانیا نگاه کنید، آنها هویت و استقلال خود را انتخاب کردند. ما نیز می توانیم دوباره به مردمی آزاد، مستقل و باهویت تبدیل شویم.

جبهه ملی فرانسه تنها حزب مهم این کشور است که از خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا حمایت نموده و امیدوار است تا این مساله موجب تقویت احساسات ضد اروپایی در فرانسه گردد.

حزب جبهه ملی فرانسه بیشتر به خاطر سیاست های ضد اروپایی و ضد مهاجرت شهرت یافته است. نظرسنجی ها نشان می دهد که لوپن می تواند در دور نخست انتخابات ریاست جمهوری به موفقیت دست یابد ولی در دور دوم شکست خواهد خورد چرا که بیشتر مردم فرانسه از ریاست جمهوری وی حمایت نخواهند کرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 7 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 860

به "وعده لوپن برای برگزاری همه پرسی خروج از اتحادیه اروپا در صورت پیروزی در انتخابات فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وعده لوپن برای برگزاری همه پرسی خروج از اتحادیه اروپا در صورت پیروزی در انتخابات فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید