وزیر دادگستری آمریکا: توئیت های ترامپ مایه دردسر است

به گزارش مجله آراد، وزیر دادگستری آمریکا ضمن انتقاد از استفاده زیاد ترامپ از توئیتر و اظهار نظر وی درباره پرونده های قضایی گفت که توئیت های رئیس جمهور این کشور مایه دردسر است و مزاحم کارش می شود.

وزیر دادگستری آمریکا: توئیت های ترامپ مایه دردسر است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از الجزیره، ویلیام بار وزیر دادگستری آمریکا پنجشنبه شب از توئیت های بیش از اندازه دونالد ترامپ انتقاد کرد و آن را مزاحم کار خود دانست.

ویلیام بار خواستار توقف توئیت های ترامپ درباره پرونده ها و دادستان های آمریکا شد و گفت که رشته توئیت های رئیس جمهور آمریکا در کار قضایی وی خلل ایجاد می کند.

وزیر دادگستری آمریکا که با شبکه خبری ای بی سی نیوز گفت وگو می کرد، اضافه کرد: زورگویی را از هیچ کس قبول نمی کنم و تحت تاثیر آن قرار نمی گیرم.

وی با اشاره به توئیت های ترامپ درباره پرونده قضایی راجر استون دوست صمیمی ترامپ و مشاور ستاد انتخابی و اتهامات وارده به وی درباره جلوگیری از اجرای عدالت و دروغگویی گفت که حمله ترامپ به تیم حقوقی و قضایی پرونده استون به نظام قضایی امریکا ضربه می زند.

مسئولان دستگاه قضایی آمریکا برای استون محکومیت 7 تا 9 سال زندان را در نظر گرفته اند که این مساله با واکنش ترامپ روبرو شد و با انتشار توئیتی آن را ناعادلانه خواند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 866

به "وزیر دادگستری آمریکا: توئیت های ترامپ مایه دردسر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر دادگستری آمریکا: توئیت های ترامپ مایه دردسر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید