وزیر بهداشت سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مجازی را منصوب کرد

به گزارش مجله آراد، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی آرش خجسته را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مجازی منصوب کرد.

وزیر بهداشت سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مجازی را منصوب کرد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی آرش خجسته را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مجازی منصوب کرد. در این حکم آمده است: خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده به عمل آید.

در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرائی ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مجازی منصوب می شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه کنید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فساد ستیز و عدالت محور و با استفاده از نیرو های متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر پیروز و موید باشید.

آرش خجسته استاد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی است. وی هم اکنون مسئولیت مدیریت امور نخبگان و دانشجویان استعداد درخشان وزارت بهداشت را برعهده دارد.

پیش از این ناصر استاد ریاست دانشگاه علوم پزشکی مجازی را برعهده داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 فروردین 1401 بروزرسانی: 2 فروردین 1401 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 2121

به "وزیر بهداشت سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مجازی را منصوب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر بهداشت سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مجازی را منصوب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید