وحید هاشمیان در یک قدمی بازگشت به نیمکت تیم ملی فوتبال ایران

به گزارش مجله آراد، فدراسیون فوتبال تا 95 درصد با وحید هاشمیان برای دستیاری درگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی به توافق رسیده است.

وحید هاشمیان در یک قدمی بازگشت به نیمکت تیم ملی فوتبال ایران

به گزارش ، پس از انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان جانشین مارک ویلموتس در تیم ملی فوتبال ایران، معین شد ملادن زگانیر و تونی اوسنیک که در صنعت نفت هم جزء دستیاران او بودند، سرمربی کروات را در تیم ملی هم به عنوان دستیار همراهی می نمایند.

البته تکلیف دستیاران ایرانی اسکوچیچ تا به امروز معین نشده است. در روز های اخیر فدراسیون فوتبال مذاکرات گسترده ای را با با وحید هاشمیان، تنها دستیار ایرانی ویلموتس برای ادامه حضورش در کادرفنی تیم ملی انجام داده که تا به امروز به نتیجه نهایی نرسیده است. ضمن اینکه از مربیانی مانند کریم باقری، مارکار آقاجانیان، محرم نویدکیا، پیروز قربانی و سهراب بختیاری زاده هم به عنوان گزینه دستیاری اسکوچیچ یاد شده است.

بر همین اساس ابراهیم شکوری گفت: در قرارداد اسکوچیچ آمده که او 2 دستیار خارجی و 2 دستیار ایرانی داشته باشد. ما همچنان در حال مذاکره با وحید هاشمیان هستیم. هر 2 طرف ملاحظاتی دارند. مذاکرات تقریبا نهایی شده و شک نکنید ما شان او را درنظر می گیریم. 95 درصد کارمان پیش رفته است.

او اضافه نمود: ما 3 ماه مهم و 4 بازی فوق العاده حساس پیش رو داریم. کوشش می کنیم به جز هاشمیان سعی داریم یک ملی پوش سابق مان که در جام جهانی و بالاترین سطح فوتبال ایران بازی نموده هم جزء دستیاران اسکوچیچ قرار بدهیم. من خودم بازیکن بوده ام و می دانم اگر بازیکنان یک تیم، مربی شان را دوست داشته باشند همه کار برایش انجام می دهند و ما سعی داریم مربی ای را برای تیم ملی انتخاب کنیم که بازیکنان تیم او را دوست داشته باشند.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال درباره احتمال بازگشت مارکار آقاجانیان به تیم ملی اظهارداشت: من در حال حاضر از فرد خاصی اسم نمی برم، اما سعی داریم به جز هاشمیان از مربی ای استفاده کنیم که بازیکنان او را قبول داشته باشند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 936

به "وحید هاشمیان در یک قدمی بازگشت به نیمکت تیم ملی فوتبال ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وحید هاشمیان در یک قدمی بازگشت به نیمکت تیم ملی فوتبال ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید