واکسینه کردن 6 میلیون نفر در اروپا

به گزارش مجله آراد، اروپا از روز یکشنبه برنامه واکسیناسیون گسترده کووید 19 را با تزریق واکسن به بازنشستگان و پزشکان شروع کرد. در اسپانیا یک زن 96 ساله اولین نفری بود که در یک خانه سالمندان در نزدیکی مادرید واکسن کروناویروس را دریافت کرد؛ در ایتالیا که اولین کشور اروپایی با آمار قابل توجه مبتلایان به کووید19 است، یک پرستار 29 ساله واکسن کروناویروس فایزر،بیو آن تک را دریافت کرد.

واکسینه کردن 6 میلیون نفر در اروپا

با ما سفر کنید و با تور اروپا نوروزی از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

اتحادیه اروپا با 450 میلیون نفر جمعیت در کوشش است تا خود را به ایالات متحده و انگلیس که پیش از این واکسیناسیون را با استفاده از تزریق واکسن فایزر شروع نموده اند، برساند. اتحادیه اروپا قرار است 12.5 میلیون دوز واکسن را تا انتها سال جاری میلادی دریافت کند که این مقدار برای واکسیناسیون 6.25 میلیون نفر برای تزریق طی دو مرحله کافی است. اتحادیه اروپا علاوه بر شرکت داروسازی فایزر با شرکت های دیگری از جمله مدرنا و آسترازنکا هم بستن قراردادهایی برای تأمین بیش از دو میلیارد دوز واکسن را تضمین نموده و قرار است همه بزرگسالان در سال 2021 در برابر بیماری کرونا واکسینه شوند.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 13 بهمن 1399 بروزرسانی: 13 بهمن 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1534

به "واکسینه کردن 6 میلیون نفر در اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکسینه کردن 6 میلیون نفر در اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید