نمره قبولی هرمزگان در ارزیابی عملکرد پروژه های آبخیزداری

به گزارش مجله آراد، هرمزگان رتبه نخست در اجرای پروژه های مرتبط با عملیات آبخیزداری و آبخوان داری سراسر کشور را به خود اختصاص داد.

نمره قبولی هرمزگان در ارزیابی عملکرد پروژه های آبخیزداری

به گزارش خبرنگاران، در جلسه آنالیز عملکرد استان ها در اجرای پروژه های مرتبط با عملیات آبخیزداری و آبخوان داری که 25 مردادماه امسال با حضور وزیر جهاد کشاورزی، رئیس و معاون آبخیزداری و سایر معاونین و مدیران کل ستادی سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور و مدیران کل و معاونین آبخیزداری استانی سراسر کشور، طبق ارزیابی به عمل آمده بر اساس معیارهای فاز اول فرآیندهای عملیات آبخیزداری و آبخوان داری از محل صندوق توسعه ملی، اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان هرمزگان با امتیاز 97 از 100 امتیاز رتبه اول کشور را کسب کرد؛ این در حالی است که استان رتبه دوم کمتر از 50 امتیاز را کسب کرده است.

وزیر جهاد کشاورزی در این جلسه گفت: با پیگیری ها و خواست و مطالبه استاندار هرمزگان و تخصیص منابعی مناسب اعتباری و جلب مشارکت مردم و خیرین هرمزگان تبدیل به استانی پیشرو در آبخیزداری کشور گردیده است.

وی با بیان اینکه انتظار است با توجه به شرایط اقلیمی و جغرافیایی کشور سایر استان ها نیز مشارکت خوبی در این زمینه داشته باشند، اضافه نمود: با توجه به جدول امتیازهای استان ها تنها هرمزگان نمره قبولی را در این مرحله کسب کرده است .

آقائی، رئیس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور نیز در این جلسه گفت: پس از مبادله تفاهم نامه همکاری میان سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری و استانداری هرمزگان، استاندار هرمزگان با اعتقادی که به اثرات عملیات آبخیزداری در حفظ آب وخاک و کاهش تبعات خشک سالی داشت اعتبار مناسبی را به میزان حدود 500 میلیارد ریال از محل اعتبارهای در اختیارش برای اجرای عملیات آبخیزداری تصویب کرده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 13

به "نمره قبولی هرمزگان در ارزیابی عملکرد پروژه های آبخیزداری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمره قبولی هرمزگان در ارزیابی عملکرد پروژه های آبخیزداری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید