نبودن سیدجلال برای پرسپولیس مشکل ساز شد، جذب مهاجم سطح بالا، هدف باشگاه در نیم فصل باشد

به گزارش مجله آراد، پیشکسوت پرسپولیس معتقد است که کالدرون باید در بازی مقابل گل گهر به سید جلال حسینی بازی می داد.

نبودن سیدجلال برای پرسپولیس مشکل ساز شد، جذب مهاجم سطح بالا، هدف باشگاه در نیم فصل باشد

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

به گزارش، بهنام ابوالقاسم پور، پیشکسوت پرسپولیس درباره پیروزی 2 بر یک (سه شنبه) سرخ پوشان مقابل گل گهر که باعث شد این تیم با 25 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی قرار بگیرد و با یک بازی کمتر به یک قدمی صدرجدول برسد، اظهار کرد: ما دو نیمه متفاوت از پرسپولیس دیدیم. در نیمه اول گل گهر در زمین خودش دفاع می کرد و دنبال ضدحمله بود و پرسپولیس موقعیت زیادی نداشت. پرسپولیس در نیمه دوم جرات بازی اش را بیشتر کرد و توانست به گل برسد.

او اضافه کرد: آقای کالدرون دوباره در این بازی به ترکیب دست زد. به نظرم نبودن سید جلال در خطوط دفاعی مشکل ساز شد. بالاخره سید جلال بازیکن باتجربه ای است و اگر داخل زمین بود، پرسپولیس آن گل را نمی خورد. پرسپولیسی ها در این بازی باتوجه به بازی بسته گل گهر از شوت های راه دور استفاده کردند که در این مواقع، یکی از راه های گل زنی است که ترابی توانست به زیبایی هم دروازه گل گهر را باز کند. تربی در ادامه هم پاس زیبایی به علیپور داد تا پای او در آزادی به گل زنی باز گردد.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به بازی معوقه این تیم مقابل نساجی و شانس رسیدن به صدر جدول، گفت: به نظرم پرسپولیس اگر بتواند نساجی هم شکست دهد و سه امتیاز بازی را بگیرد، می تواند برای قهرمانی حرف هایی برای گفتن داشته باشد. در حال حاضر نساجی هم شرایط خوبی ندارد و پرسپولیس باید به سه امتیاز این ملاقات فکر کند.

ابوالقاسم پور در سرانجام در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس پس از رفتن جونیور باید به دنبال مهاجم خارجی دیگری باشد، بیان نمود: بودن یا نبودن جونیور برای پرسپولیس فرقی نداشت. پرسپولیس قطعا باید یک مهاجم گل زن و بالاتر از سطح بازیکنان فعلی پرسپولیس جذب کند.

منبع:ایسنا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 708

به "نبودن سیدجلال برای پرسپولیس مشکل ساز شد، جذب مهاجم سطح بالا، هدف باشگاه در نیم فصل باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نبودن سیدجلال برای پرسپولیس مشکل ساز شد، جذب مهاجم سطح بالا، هدف باشگاه در نیم فصل باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید