منصوریان: می توانستیم پرسپولیس را ببریم

به گزارش مجله آراد، سرمربی ذوب آهن معتقد است که تیمش در نیمه اول فزونی داشت و می توانست به گل برسد.

منصوریان: می توانستیم پرسپولیس را ببریم

منصوریان: می توانستیم پرسپولیس را ببریم

ذوب آهن مقابل پرسپولیس توانست تعداد بازی های بدون شکستش را به یازده برساند. این تساوی بدون گل بیش از همه رقبای پرسپولیس در کورس قهرمانی را خرسند کرد.

علیرضا منصوریان که آمار خوبی مقابل پرسپولیس دارد، در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازی خیلی خوب و جانداری بود. طبیعی بود که رقیب برای حفظ صدر جدول می جنگید. ما هم برای رسیدن به ششم جدول بازی کردیم و به همین خاطر با آرامش بازی کردیم. در نیمه اول مالک بازی بودیم و می توانستیم حتی به گل برسیم آن هم در نیمه ای که پرسپولیس عملکرد خوبی نداشت. شاید اگر آن توپ ما گل می شد روند بازی تغییر می کرد.

منصوریان اضافه کرد که از این تساوی خرسند نیست: از نتیجه راضی نیستیم چرا که جز معدود دفعاتی بود که پرسپولیس را می شد برد چرا که در نیمه اول خوب نبودند. ما در طول هفته تمرینات زیادی کرده بودیم و بازیکنانم آن چیزی که از آنان می خواستم را انجام دادند. می توانستیم روی ضربات کاشته به گل برسیم اما خوش شانس نبودیم و شاید قسمت ما همین یک امتیاز بود.

سرمربی ذوب آهن گفت: از طرفداران مان ممنون هستم و دست آنها را می بوسم. اما روی سکوها بحث میزبان و میهمان رعایت نشد. طرفداران ما پشت در ماندند و وقتی در ورزشگاه را باز می کنند دیگر 90 به 10 رعایت نمی شود و به نظرم نیاز است تا جلسات بیشتری برای این موضوع بگذارند. سعید آذری نمی خواست بازی برگزار شود و من با خواهش و تمنا از او خواستم این بازی برگزار شود.

او درباره برنامه تیمش گفت: ارسلان مطهری عملکرد فوق العاده ای از دید من دارد چرا که کاری که می خواستم را در زمین انجام داد. او به همراه اوساگونا اجازه ندادند که شجاع و سیدجلال از عقب زمین بازیسازی کنند. ما زوج خوبی داریم و نیاز است که در ادامه مسابقات و لیگ قهرمانان آسیا به هماهنگی خوبی برسند.

منصوریان درباره سیر صعودی ذوب آهن گفت: قبل از هر چیز باید خدا را شکر کنم. ما وقتی تیم را تحویل گرفتیم این تیم از نظر روحی و روانی عقب بود و از طرفی ذوب آهن طرفداران زیادی هم ندارد که به بازیکنان انگیزه بدهند. قبل از هر چیز در تیم اتحاد ایجاد کردیم و باید از قاسم حدادی فر تشکر کنم که در این راه به ما کمک زیادی کرد. بعد هم ما 25 روز زودتر از سایر تیم ها تمرینات خودمان را آغاز کردیم. ما خوب تمرین می کنیم و مثل یک خانواده هستیم به این صورت که با هم گریه می کنیم، با هم می خندیم و در کنار هم هستیم.

سرمربی ذوب آهن در مورد کت و شلوار آبی رنگش گفت: من کاری را تصادفی انجام نمی دهم اما کلاً به لباس علاقه زیادی دارم و این کت و شلوار را هم از قبل آماده کرده بودم تا برای این بازی بپوشم.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 18 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 196

به "منصوریان: می توانستیم پرسپولیس را ببریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منصوریان: می توانستیم پرسپولیس را ببریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید