مدیر ورزشی یوونتوس اولین قربانی اهانت به یاری داور ویدئویی شد!

به گزارش مجله آراد، فدراسیون فوتبال ایتالیا برای کم کردن میزان اعتراض ها به نحوه استفاده از یاری داور ویدئویی، مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس را آینه عبرتی برای سایر اهالی کالچو قرار داد.

مدیر ورزشی یوونتوس اولین قربانی اهانت به یاری داور ویدئویی شد!

به گزارش خبرنگاران، غرولندهای مکرر اهالی فوتبال ایتالیا به استفاده از یاری داور ویدئویی در بازی های سری A از ابتدای فصل تا کنون، انتها کاسه صبر مسئولان فدراسیون فوتبال این کشور را لبریز کرد و آنها برای کاهش دامنه اعتراض ها به این فناوری، فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی یوونتوس را به عنوان اولین قربانی توهین به یاری داور ویدئویی نقره داغ کردند.

پاراتیچی پس از تساوی 2 بر 2 یوونتوس در خانه آتالانتا در هفته هفتم سری A، به شدت از شیوه به کارگیری یاری داور ویدئویی انتقاد کرد که دلیل آن توقف مکرر بازی برای بازبینی صحنه های مشکوک توسط داور بود.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا نه تنها پاراتیچی را برای 14 روز از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال محروم نموده بلکه برای او جریمه نقدی 20 هزار پوندی در نظر گرفته است. طبق گزارشی که داور بازی یوونتوس - آتالانتا به کمیته داوران فدراسیون فوتبال ایتالیا تحویل داده است، پاراتیچی پس از مسابقه در تونل منتهی به رختکن ها با لحنی پرخاشگرانه و الفاظی توهین آمیز در خصوص یاری داور ویدئویی صحبت نموده بود.

به این ترتیب مدیر ورزشی یوونتوس تا تاریخ 15 اکتبر از انجام امور اداری باشگاه در فدراسیون فوتبال ایتالیا محروم خواهد بود.

علاوه بر پاراتیچی، ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس هم پس از بازی با لحنی کنایه آمیز درباره یاری داور ویدئویی صحبت نموده و گفته بود وقفه های مکرر برای بازبینی صحنه های مشکوک توسط داور، مسابقات فوتبال در کالچو را 3 تا 4 ساعته و شبیه مسابقات فوتبال آمریکایی خواهد نمود.

منبع: تسنیم
انتشار: 9 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 865

به "مدیر ورزشی یوونتوس اولین قربانی اهانت به یاری داور ویدئویی شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر ورزشی یوونتوس اولین قربانی اهانت به یاری داور ویدئویی شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید