مدیرعامل غول فناوری تسلیم درخواست کارمندانش شد ، قطع همکاری گوگل با چینی ها

به گزارش مجله آراد، گوگل گزارش داده است که پروژه جستجوگر چین را به خاتمه رسانده است. این موضوع می توان خوشحال کننده ترین خبر برای کارمندان گوگل باشد که طی ماههای اخیر بارها برای توقف این پروژه کوشش کردند.

مدیرعامل غول فناوری تسلیم درخواست کارمندانش شد ، قطع همکاری گوگل با چینی ها

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، بیش از 300 کارمند ارشدگوگل نامه ای سرگشاده برای اعتراض به پروژه موسوم به Dragonfly امضا نموده اند که به نوعی جستجوگری چینی است.

خبرهای مرتبط با این پروژه از تابستان منتشر شد و این خبرها به سرعت رونی ضد و نقیض گرفت. برای مثال گوگل از یک سو گفت که این پروژه نقشی در سانسور نخواهد داشت و از سوی دیگر صدها کارمند معترض گفتند این پروژه با هدف سانسور فعالیت خواهد نمود.

اما پس از آن است که صدها نفر از کارکنان این پروژه که نام Dragonfly شناخته می گردد اعتراض کردند به نظر می رسد جایی برای این پروژه در گوگل نخواهد بود.

با تور چین از شگفتی های آسیا یکجا دیدن کنید

سالها بود که چینی ها حضور گوگل در کشورشان را ممنوع نموده بودند و مدیران ارشد گوگل امید داشتند به وسیله Dragonfly را در اوایل سال 2019 دوباره وارد چین شوند. اما موج اعتراضات کارمندان تا حدی قوی و ادامه دار شد که در نهایت به نظر می رسد جایی برای این پروژه در گوگل نخواهد بود.

این روزها مدیرعامل گوگل ساندار پیچای منعطف ترین رفتارها را از خود نشان می دهد. نظر شما چیست؟ ایا حضور وی در کنگره ارتباطی با این رفتارها دارد؟

منبع: انتخاب
انتشار: 10 فروردین 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 96

به "مدیرعامل غول فناوری تسلیم درخواست کارمندانش شد ، قطع همکاری گوگل با چینی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل غول فناوری تسلیم درخواست کارمندانش شد ، قطع همکاری گوگل با چینی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید