مجوز بازگشت تماشاگران به ورزشگاه های لیگ برتر صادر شد

به گزارش مجله آراد، مدیران سازمان لیگ برتر فوتبال انگلیس اجازه بازگشت محدود تماشاگران به ورزشگاه های جزیره را صادر کردند.

مجوز بازگشت تماشاگران به ورزشگاه های لیگ برتر صادر شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت گل، طبق سیستم جدید محدودسازی برای کنترل شیوع ویروس کرونا که توسط دولت انگلیس معرفی شده است، طرفداران در مناطقی از کشور انگلیس که در آنها آمار ابتلا به کرونا پایین تر بوده است، می توانند به صورت محدود به ورزشگاه ها بروند.

بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس با اعلام انتها قرنطینه چهار هفته ای در این کشور برای جلوگیری از بالا رفتن شمار ابتلا و مرگ ومیرهای ناشی از کرونا مقررات جدیدی را مشخص کرد که مطابق آن طرفداران امکان حضور در ورزشگاه ها را برحسب منطقه ای که در آن واقع شده اند، پیدا خواهند کرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

بر این اساس مناطق مختلف انگلیس بر اساس آمار ابتلا به کرونا و ریسک شیوع این ویروس، به سه دسته تقسیم شده اند. در دسته اول که مناطق کم خطر هستند، اجازه حضور حداکثر چهار هزار طرفدار یا حداکثر نیمی از ظرفیت ورزشگاه - هر کدام که کمتر باشد - به شرط رعایت فاصله اجتماعی لازم میان آنها داده می گردد. در دسته دوم همین قانون البته با حداکثر ظرفیت دو هزار نفر اجرا می گردد، اما در خصوص دسته سوم که مربوط به مناطق پرخطر است، تیم ها همچنان باید بازی های شان را بدون حضور تماشاگران برگزار نمایند.

طرفداران فوتبال در انگلیس از زمان شیوع ویروس کرونا در قاره سبز در ماه مارس دیگر اجازه حضور در ورزشگاه ها را نداشته اند. بازگشت طرفداران هرچند به صورت محدود می تواند خبر خوبی برای باشگاه ها باشد، چرا که آنها با از دست دادن درآمدهای حاصل از بلیت فروشی در نزدیک به یک سال اخیر ضررهای اقتصادی سنگینی را متحمل شده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 دی 1399 بروزرسانی: 4 دی 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1460

به "مجوز بازگشت تماشاگران به ورزشگاه های لیگ برتر صادر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجوز بازگشت تماشاگران به ورزشگاه های لیگ برتر صادر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید