ماجرای دلخوری شاگردان یحیی گل محمدی پس از برد در دربی

به گزارش مجله آراد، پرسپولیس تهران با یک برد شیرین در دربی خودش را به صدر جدول لیگ برتر رساند اما.

ماجرای دلخوری شاگردان یحیی گل محمدی پس از برد در دربی

نشجو، به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری داشاگردان یحیی گل محمدی در یکی از حساس ترین و نفس گیرترین بازی های فصل خود توانستند یاران فرهاد مجیدی را با تک گل ارزشمند عیسی آل کثیر شکست دهند و بار دیگر صدر جدول را از سپاهان اصفهان پس بگیرند.

با این پیروزی تیم پرسپولیس 45 امتیازی شده و فاصله خود با استقلال (با یک بازی کمتر) را به 11 امتیاز رساند.

با این وجود شنیدیم پس از سرانجام دربی در رختکن پرسپولیس خبری از پاداش پیروزی مقابل استقلال تهران نبود. این درحالی بود که پرسپولیسی ها می دانستند تیم رقیب برای کل اعضای تیم 500 میلیون تومان برای بُرد دربی به نام پاداش کنار گذاشته است. همین موضوع باعث دلخوری بازیکنان پرسپولیس شد. تیمی که در حال حاضر صدرنشین و مدافع نام قهرمانی لیگ برتر است اما هنوز بابت 12 برد خود در لیگ بیستم هیچ پاداشی دریافت نکرده است.

بازیکنان پرسپولیس همچنین معتقدند لیاقت و شایستگی آنها بیش از مبلغ 45 درصد دریافتی بابت قراردادهای فصل جاری است.

البته مدیران باشگاه پرسپولیس بدهی های فصول گذشته را با بازیکنان تیم تسویه کرده و واریزی خود را بیش از 60 درصد می دانند اما پاداشی بابت پیروزی در لیگ برتر به شاگردان یحیی گل محمدی پرداخت نکرده اند.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس هم بلافاصله پس از سرانجام بازی با استقلال مصاحبه و تلویحا از شاگردانش دفاع کرد و گفت: از بازیکنان تشکر می کنم مسائل زیادی داریم و امیدواریم باشگاه نسبت به حل مسائل توجه بیشتری کند. زیاد نمی خواهم در مورد بحث های مالی که درون خانوادگی است صحبت کنم اما امیدوارم همان گونه که بچه ها از جان خود مایه می گذارند ارکان باشگاه هم زحمت کشیده و این مسائل را حل کنند.

ظاهرا پیش از بازی با استقلال تهران هم وعده هایی درخصوص پرداخت درصدی از قرارداد بازیکنان داده شده اما به آن عمل نشده بود.

البته ناگفته نماند برخلاف اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال، هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس از افراد سرمایه دار یا تاجر پیشه تشکیل نشده و از این حیث می توان گفت جعفر سمیعی دست تنهاست.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1888

به "ماجرای دلخوری شاگردان یحیی گل محمدی پس از برد در دربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای دلخوری شاگردان یحیی گل محمدی پس از برد در دربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید