لیگ برتر انگلیس، نخستین شکست آلاردایس با وست برومویچ مقابل استون ویلا رقم خورد

به گزارش مجله آراد، سم آلاردایس در بازگشت به لیگ جزیره، شکست سنگینی مقابل استون ویلا متحمل شد و شاگردانش در رده نوزدهم جدول لیگ برتر انگلیس باقی ماندند.

لیگ برتر انگلیس، نخستین شکست آلاردایس با وست برومویچ مقابل استون ویلا رقم خورد

جهت دریافت خدمات طراحی خانه باغ با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران، روز دوم از هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال انگلیس یکشنبه شب با ملاقات تیم های وست برومویچ و استون ویلا انتها یافت که در این بازی استون ویلا با نتیجه 3 بر صفر پیروز شد.

انور القاضی در دقایق 5 و 88 (از روی نقطه پنالتی) و برتراند ترائوره در دقیقه 84 برای شاگردان دین اسمیت گلزنی کردند. همچنین جیک لیورمور از وست برومویچ در دقیقه 36 از زمین مسابقه اخراج شد تا تیمش با 10 بازیکن به بازی ادامه دهد. همچنین اولی واتکینز در دقیقه 72 گل دیگری برای استون ویلا به ثمر رساند که این گل پس از بازبینی صحنه توسط یاری داور ویدیویی، مردود اعلام شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

این پیروزی، امتیازات استون ویلا را به عدد 22 و صندلی شاگردان دین اسمیت را به رتبه نهم جدول رساند. وست برومویچ هم که نخستین بازی خود را با راهنمایی سم آلاردایس پشت سر می گذاشت، نهمین شکست فصل خود را تجربه کرد و همچنان در صندلی نوزدهم جدول لیگ برتر حضور دارد.

در ادامه ملاقاتهای این هفته، امشب (دوشنبه) برنلی به مصاف ولورهمپتون می رود و چلسی مقابل وستهام صف آرایی خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 دی 1399 بروزرسانی: 8 دی 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1468

به "لیگ برتر انگلیس، نخستین شکست آلاردایس با وست برومویچ مقابل استون ویلا رقم خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر انگلیس، نخستین شکست آلاردایس با وست برومویچ مقابل استون ویلا رقم خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید