قهرمانی گلستان در مسابقات فوتسال وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی

به گزارش مجله آراد، مراسم اختتامیه اولین مسابقات کشوری فوتسال کارکنان وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با حضور استاندار گلستان، معاون توسعه مدیریت و مدیران ستادی وزارت میراث فرهنگی در گرگان برگزار گردید.

قهرمانی گلستان در مسابقات فوتسال وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان، این مراسم شامگاه پنجشنبه 14 آذرماه 98 با حضور هادی حق شناس استاندار گلستان، محمد خیاطیان معاون توسعه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، ابراهیم کریمی مدیرکل میراث فرهنگی گلستان، مدیران ستادی این وزارتخانه و جمعی دیگر از مقامات و مسئولان در گرگان برگزار گردید.

مسابقات فوتسال وزارت میراث فرهنگی روز پنجشنبه 14 آذرماه با دو ملاقات به اتمام رسید که بر این اساس ملاقات رده بندی بین تیم های ستاد مرکزی و استان مازندران و مسابقه فینال بین استان های گلستان و خوزستان برگزار گردید.

در ملاقات فینال این دوره از رقابت ها، تیم فوتسال استان گلستان به مصاف تیم خوزستان رفت که این ملاقات در وقت های قانونی 1 بر 1 مساوی شد. گل تیم استان گلستان در نیمه دوم وقت اضافه موجب شد تا این تیم به مقام قهرمانی مسابقات فوتسال وزارت میراث فرهنگی دست یابد.

در ملاقات رده بندی این دوره از مسابقات نیز تیم های ستاد مرکزی و استان مازندران به مصاف هم رفتند که این ملاقات نیز در وقت های قانونی و اضافه به تساوی کشید و در ضربات پنالتی تیم ستاد مرکزی با نتیجه 3 بر 2 به مقام سوم دست یافت.

تیم استان گلستان تا رسیدن به فینال رقابت ها، تیم های مازندران (مرحله گررهی)، گیلان، یزد، کرمان، فارس و مازندران (مرحله نیمه نهایی) و خوزستان را از پیش رو برداشته بود.

کاپ اخلاق این دوره از مسابقات نیز به استان خراسان رضوی اهدا شد.

در انتها ملاقات فینال، مراسم اختتامیه اولین دوره مسابقات فوتسال کشوری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار و مدال و کاپ تیم های اول تا سوم اهدا شد.

ابراهیم کریمی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان در مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال وزارت میراث فرهنگی گفت: از خیاطیان معاون توسعه مدیریت وزارت میراث فرهنگی و دکتر حق شناس استاندار همراه و حامی گلستان و مدیران ستادی وزارتخانه برای حضور در این مراسم که موجب انگیزه و دلگرمی ما شد قدردانم.

او ضمن تشکر از بازیکنان و کادر فنی تیم فوتسال اداره کل میراث فرهنگی گلستان گفت: در کلکسیون افتخارات اداره کل میراث فرهنگی گلستان مقام برتر ورزشی نبود که به همت همکاران این مقام نیز برای گلستان کسب شد.

طاهری رئیس اداره رفاه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز در این مراسم ضمن عرض تبریک ولادت امام حسن عسکری (ع) گفت: اولین دوره مسابقات فوتسال وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از 8 تا 14 آذرماه به میزبانی استان گلستان برگزار گردید.

او با اشاره به این که در این مسابقات شاهد حضور حدود 320 همکار وزارت میراث فرهنگی بودیم، اعلام کرد: این رویداد به منظور تزریق روحیه شور و نشاط و سلامتی به همکاران وزارتخانه برگزار گردید که امیدواریم با همکاری مدیران وزارت مسابقات ورزشی ادامه یابد.

رئیس اداره رفاه وزارت میراث فرهنگی اضافه نمود: از کریمی مدیرکل استان گلستان و همکاران ایشان که برای برپایی هرچه باشکوه تر و منظم تر برگزار گردیدن این دوره از مسابقات یاریگر وزارت بودند قدردانی می کنم.

در انتها این مراسم محمد خیاطیان معاون توسعه و مدیریت وزارت میراث فرهنگی از ابراهیم کریمی مدیرکل، عباس عنایت معاون توسعه و مدیریت و علی اکبر عرب مسئول تربیت بدنی اداره کل میراث فرهنگی گلستان برای برگزاری این مسابقات با اهدای لوح تقدیر کرد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 684

به "قهرمانی گلستان در مسابقات فوتسال وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی" امتیاز دهید

1 کاربر به "قهرمانی گلستان در مسابقات فوتسال وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی" امتیاز داده است | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمانی گلستان در مسابقات فوتسال وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید