فارس من، اولویت دانشگاه پیغام نور اتمام پروژه های 70 درصدی است

به گزارش مجله آراد، مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیغام نور گفت: اولویت اول این دانشگاه اتمام پروژه هایی است که 70 درصد پیشرفت دارند.

فارس من، اولویت دانشگاه پیغام نور اتمام پروژه های 70 درصدی است

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، سامانه فارس من سامانه ای است که مخاطبان خبرنگاران می توانند به وسیله آن مسائل خود در تمام حوزه ها مطرح نمایند تا خبرنگاران این مسائل را پیگیری نموده و پاسخ آن را از مسؤولان دریافت نمایند.

مخاطبان خبرنگاران موضوع بلاتکلیفی پروژه استادیوم دانشگاه پیغام نور خلخال را مطرح نموده و خواهان گفت وگو با مسؤولان دانشگاه پیغام نور شدند که خبرنگاران بر حسب وفای به عهد این موضوع را پیگیری کردند.

امیر حسین بهروز مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیغام نور در این زمینه گفت: موضوع بلاتکلیفی پروژه استادیوم دانشگاه پیغام نور خلخال به دلیل کمبود اعتبارات بوده که پیمانکار فعالیت ساخت این مجتمع ورزشی را رها نموده است.

وی اضافه نمود: باید به این نکته اشاره کنم که در سال گذشته این استادیوم در لیست پرداخت بودجه قرار داشته است و اکنون با توجه به پیگیری رئیس مرکز و استان دانشگاه پیغام نوربرای اتمام این پروژه با نمایندگان مجلس و همچنین تقاضای بودجه منطقه ای طبق ماده 180 استان ها عملیاتی شدن ساخت استادیوم دانشگاه پیغام نور خلخال در حال پیگیری است.

مدیر کل روابط عمومی دانشگاه پیغام نور توضیح داد: اولویت اول دانشگاه مربوط به پروژه هایی است که دارای 70 درصد پیشرفت هستند اما پروژه استادیوم در خلخال 50درصد رشد تا کنون داشته که در اولویت دوم ما است اما با توجه به پیگیری های روسای مرکز و استان دانشگاه پیغام نور از نمایندگان مجلس فعالیت ساخت این مجموعه هم در اولویت قرار گرفته است.

وی درباره وضعیت کنونی این استادیوم مبنی بر تغییر کاربری به عنوان پارکینگ عمومی ادامه داد: استادیوم دانشگاه پیغام نور به هیچ عنوان تغییر کاربری نداده و تا کنون به عنوان پارکینگ از آن استفاده نشده است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 21 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 201

به "فارس من، اولویت دانشگاه پیغام نور اتمام پروژه های 70 درصدی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فارس من، اولویت دانشگاه پیغام نور اتمام پروژه های 70 درصدی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید