عکس ، حمایت خواننده لس آنجلسی از علی کریمی

به گزارش مجله آراد، کاپیتان پیشین پرسپولیس و تیم ملی هنوز واکنشی به جنجال های اخیر علیه خود نداشته است.

عکس ، حمایت خواننده لس آنجلسی از علی کریمی

به گزارش خبرنگاران به نقل از ورزش سه، علی کریمی در 24 ساعت گذشته به اظهارات پدر آرات حسینی و فحاشی هایی که نسبت به او در صفحه مجازی اش شده، سکوت نموده و به نوعی تمام اتفاقاتی که برای او افتاده را نادیده گرفته است.

از عصر دیروز یکشنبه بخاطر تصویر منتشر شده در صفحه اینستاگرام آرات حسینی که توسط پدر این فوتبالیست با استعداد درج شده و نشان می داد علی کریمی صفحه مجازی آرات را برای چند ساعت بلاک نموده، جنجال های زیادی برپا شد که تا این لحظه ادامه دارد.

هجمه هایی که علیه علی کریمی به وجود آمد، بعد از آن رخ داد که تتلو در چند استوری به فحاشی و توهین به کاپیتان سابق تیم ملی و پرسپولیس پرداخت و موجب شد تا هواداران مجازی او به صفحه کریمی حمله نمایند.

نظراتِ زیر دو پست آخر علی کریمی که بیشتر آنها حاوی الفاظ رکیک و توهین و در مقابل، واکنش ها و حمایت های هواداران این ستاره پیشین پرسپولیس است، مجموعا به 200 هزار کامنت رسیده که در فضای مجازی یک رکورد و اتفاق عجیب طی تنها 24 ساعت به حساب می آید.

با وجود این اتفاقات و حمایت هایی که از سوی هم بازیان سابق، فوتبالیست های فعلی، هنرمندان و هواداران فوتبال از علی کریمی رخ داده و تمام آنها به نیکی از بازیکن خوش تکنیک سابق ایران پرداخته اند، اما او واکنش جدی به این مسائل نداشته و تنها به انتشار یک تصویر و پیغام کوتاه که بدون جنجال و دعوت به آرامش بوده، بسنده نموده است.

یکی از خواننده های ایرانیِ خارج از کشور که سال ها قبل هم با تتلو دوستی داشته و اکنون تبدیل به مخالف او شده، در اینستاگرام پیغامی منتشر نموده و ضمن حمایت از علی کریمی، اظهار داشته که با او گفت وگو نموده است: داشتم با علی آقا صحبت می کردم. مشتی و خاکی... تن به حاشیه هایی که هدفشون معین هست، نمیده. قهرمانِ اصلی، حواسش هست که اسطوره و جاودان بمونه.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1076

به "عکس ، حمایت خواننده لس آنجلسی از علی کریمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، حمایت خواننده لس آنجلسی از علی کریمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید