عمران زاده: حتماً باید از استقلال شکایت کنم تا طلبم را بدهند؟ ، آقای فتحی! آقای ملکی! من از شما استقلالی ترم

به گزارش مجله آراد، مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال با انتقاد از مسئولان این باشگاه گفت که کسی با او برای دریافت طلبش از آبی پوشان تماسی نگرفته است.

عمران زاده: حتماً باید از استقلال شکایت کنم تا طلبم را بدهند؟ ، آقای فتحی! آقای ملکی! من از شما استقلالی ترم

حنیف عمران زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره عدم پرداخت مطالباتش از سوی باشگاه استقلال گفت: مسئولان استقلال لطفاً از تعصب من سوء استفاده ننمایند و نگویند من به خاطر هواداران شکایت نمی کنم. هواداران استقلال از دست من ناراحت نشوند، اما مسئولان باشگاه حتی تماس نگرفتند تا درباره طلبم صحبت کنیم.

وی اضافه نمود: امیرحسین صادقی، آرش برهانی و ... مبلغی از طلب شان را گرفتند و نوش جان شان باشد، اما من چون شکایتی نکرده ام، هیچ تماسی نگرفته اند. حتماً باید پایم به فدراسیون فوتبال باز گردد و شکایت کنم تا اقدام نمایند؟ یک نفر از مسئولان استقلال تماس نگرفت و بگوید بیا با باشگاه توافق کن، آن هم من که طلب سنگینی از باشگاه استقلال دارم. من 820 میلیون از استقلال طلب دارم، از اسپانسر و باشگاه چک دارم، اما به خاطر هواداران شکایت نکرده بودم. حتماً باید از باشگاه استقلال که دلم نمی آید، شکایت کنم؟ اگر این طور می خواهند، همین فردا صبح شکایت می کنم.

مدافع پیشین استقلال اعلام نمود: اگر رفاقت، تعصب و مردانگی کنار رفته است، ما هم به این شکل جلو می رویم تا طلب مان را بگیریم. به همه طلبکاران زنگ زده و 50،60 درصد پول شان را داده اند، به غیر از من که جوانی ام را برای استقلال گذاشتم، من که از جنس استقلال هستم، ابرویم پاره شد، بخیه خوردم و سال ها با جان و دل برای این تیم بازی کردم. آیا من مشکلی ندارم؟! حتماً باید به AFC یا فدراسیون فوتبال شکایت کنم تا پول بدهند؟

عمران زاده توضیح داد: آقای فتحی! اگر شما استقلالی هستی، من از شما استقلالی ترم! من یک میلیارد و 200 میلیون تومان از استقلال طلب دارم و حال و روزم این است. همه پول گرفتند، به غیر از من. آقای هوادار استقلال، به من هم حق بدهید تا دنبال طلبم باشم. متأسفانه یک عده هم بی معرفت هستند و شکایت می نمایند، اما راحت به پول شان رسیدند. ما که شکایت نمی کنیم و همه چیز را رفاقتی پیش می بریم، هیچ کاری نمی نمایند. اگر با من تماس می گرفتید، من هم بخشی از طلبم را می بخشیدم.

وی ادامه داد: از قدیمی ها تا بازیکنان جدید همه از باشگاه استقلال شکایت کردند، اما من این کار را نکردم. آقای فتحی! آقای ملکی! شما که مدعی استقلالی بودن هستید، بدانید که من از شما خیلی استقلالی تر هستم. من در همه کُری خوانی ها بودم، از پرسپولیسی ها ناسزا شنیدم، اما حق مان را نمی دهید، منی که به پیشنهادات خوب نه گفتم و در استقلال ماندم؟! باز هم می گویم که هواداران استقلال نباید ناراحت شوند که مجبورمان کردن برای طلب مان شکایت کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 29

به "عمران زاده: حتماً باید از استقلال شکایت کنم تا طلبم را بدهند؟ ، آقای فتحی! آقای ملکی! من از شما استقلالی ترم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عمران زاده: حتماً باید از استقلال شکایت کنم تا طلبم را بدهند؟ ، آقای فتحی! آقای ملکی! من از شما استقلالی ترم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید