صیادمنش: ویلموتس سبک جدیدی به تیم ملی آورده است

به گزارش مجله آراد، صیادمنش سال گذشته یکی از پدیده های فوتبال ایران بود و توانست با پیراهن استقلال به یکی از ستاره های لیگ برتر تبدیل گردد.

صیادمنش: ویلموتس سبک جدیدی به تیم ملی آورده است

همین مساله باعث شد تا باشگاه فنرباغچه برای فصل جدید دنبال او بیاید و رضایتنامه این بازیکن جوان را از استقلالی ها بگیرد. هرچند هنوز صیادمنش به خاطر مشکل قانونی و نرسیدن به سن 18 سال نتوانسته قراردادش را ثبت کند اما با این وجود به عنوان لژیونر به تیم ملی دعوت شده و مهم تر اینکه توانسته عنوان جوان ترین گلزن تیم ملی را هم در اختیار بگیرد.

او در این خصوص می گوید: در بازی های محبت آمیز سرمربی تیم ملی به من اعتماد کرد و خیلی خوشحالم که توانستم جواب اعتماد کادرفنی را بدهم. برایم افتخاری است که برای تیم ملی بازی کردم و گل زدم اما خودم بهتر از هر کسی می دانم هنوز اول راه هستم و برای رسیدن به اهدافم راهی طولانی در پیش دارم. بدون شک بازی در تیم ملی انگیزه ام را بیشتر نموده و می دانم باید بیشتر از گذشته کوشش کنم تا جایگاهم در تیم ملی تثبیت گردد تا به اهدافم برسم.

صیادمنش در ادامه توضیحاتی هم در مورد کار کردن با ویلموتس می دهد و می گوید: اردوی خیلی خوبی با مربی جدید تیم ملی داشتیم و بازی های محبت آمیز خوبی انجام دادیم. امیدوارم به همین روند ادامه دهیم و به بالاترین سطح مطلوب برسیم. ما باید در بازی های رسمی عملکرد قابل قبولی داشته باشیم و با رقم زدن نتایج درخشان دل مردم را شاد کنیم. ویلموتس سبک جدیدی به تیم ملی آورده و امیدوارم در ادامه با این مربی پیروز و پیروز تر باشیم.

ستاره فصل پیش استقلال در انتها اشاره ای هم وضعیت قراردادش با فنرباغچه داشته و گفته است: قراردادم هنوز امضا نشده اما این را بگویم که در هر شرایطی و در هر تیمی که باشم، استقلالی ام و برای این تیم آرزوی پیروزیت می کنم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 246

به "صیادمنش: ویلموتس سبک جدیدی به تیم ملی آورده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صیادمنش: ویلموتس سبک جدیدی به تیم ملی آورده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید