شهردار تبریز : 10 تقاطع غیر همسطح در سال 99 احداث می گردد

به گزارش مجله آراد، شهردار تبریز گفت: احداث 10 تقاطع غیر همسطح از دیگر برنامه های شهرداری تبریز برای سال 99 است و با این که ما علاقه ای به پروژه های ویترینی نداریم، اما احداث تقاطع غیر همسطح خواسته مردم و احتیاج شهر است و ما نیز خواسته های مردم را اجابت می کنیم.

شهردار تبریز : 10 تقاطع غیر همسطح در سال 99 احداث می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، ایرج شهین باهر در نشستی با حضور معاونین، شهرداران مناطق و مدیران سازمان ها و شرکت های تابع شهرداری تبریز، با تشریح اولویت های بودجه سال 99، اظهار کرد: با توجه به ثبات و آرامشی که هم اکنون شهرداری تبریز از آن برخوردار است، شرایط بودجه سال جاری نسبت به سال گذشته بهتر شده است.

وی ادامه داد: افتخار می کنیم که طی دو سال اخیر هیچ تعهدی ایجاد نکردیم و برعکس توانسته ایم که بدهی ها و تعهدات قبلی را هم پرداخت کنیم و اکنون بدهی های شهرداری تبریز نسبت به سال های گذشته بسیار کمتر است.

شهردار تبریز با اشاره به موارد مهمی که در بودجه سال 99 آورده شده است، بیان کرد: گسترش و توسعه فضای سبز موضوعی است که تاکید زیادی روی آن داریم و می خواهیم سال 99، سال شکوفایی و عمران شهرداری تبریز باشد.

وی اضافه کرد: مهم ترین کاری که مدیران شهرداری و شهرداران مناطق می توانند انجام دهند، توسعه فضای سبز است که با هزینه نسبتا پایین و با سرعت بالا قابل تحقق است.

شهین باهر همچنین به موارد مهم دیگر که در بودجه سال 99 درج شده، اشاره نمود و گفت: نهضت آسفالت همچنان تا خاتمه سال آینده تداوم می یابد و کوشش داریم پروژه های نیمه تمام به ویژه راستا گشایی ها را نیز ادامه دهیم.

وی ادامه داد: تداوم اجرای پروژه مهم مترو، از دیگر اولویت های بودجه سال 99 است که در این راستا به همکاری و یاری مناطق و دیگر سازمان های شهرداری احتیاج است.

شهردار تبریز اضافه کرد: تداوم احداث پارک های محله ای و احداث کمربند سبز در مبادی ورودی شهر و همچنین ادامه عملیات اجرایی سه پروژه بزرگ اتوبان ولایت، پارک بزرگ و مرکز دفن پسماند از جمله برنامه های مدنظر شهرداری تبریز برای سال 99 است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 681

به "شهردار تبریز : 10 تقاطع غیر همسطح در سال 99 احداث می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهردار تبریز : 10 تقاطع غیر همسطح در سال 99 احداث می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید