شفر در گفت وگو با خبرنگاران: فرصت زیادی به مدیران استقلال دادم، مجبورم شکایت کنم

به گزارش مجله آراد، وینفرد شفر تصمیم به شکایت از آبی پوشان به محاکم قضائی فیفا گرفت.

شفر در گفت وگو با خبرنگاران: فرصت زیادی به مدیران استقلال دادم، مجبورم شکایت کنم

به گزارش خبرنگاران، مدیران باشگاه استقلال پس از این که قرارداد وینفرد شفر، سرمربی آلمانی تیمشان را پس از بازی با پدیده به حالت تعلیق درآوردند، اقدام خاصی برای مذاکره با این مربی آلمانی انجام ندادند و وضعیت او را در هاله ای از ابهام گذاشتند.

این اقدام مدیران استقلال که باعث شد شفر بیش از یک ماه در ایران بلاتکلیف باقی بماند، انتها این مربی آلمانی را به ستوه آورد تا او تصمیم به شکایت از استقلال به محاکم قضائی فیفا بگیرد.

وینفرد شفر در گفت وگو با خبرنگاران درباره علت شکایتش از استقلال گفت: من تمام فرصتی که برای پیدا کردن راهکار لازم بود، به مدیران استقلال دادم. بعد از هفته ها انتظار، مجبورم که برای روشن شدن تکلیفم به سراغ راه های قانونی بروم.

به گزارش خبرنگاران، شکایت وینفرد شفر در حالی رقم می خورد که باشگاه استقلال مجبور می گردد تا رقم بیش از یک میلیون دلار قرارداد او برای فصل آینده را پرداخت کند. این در حالی است که امیرحسین فتحی، مدیرعامل و علی خطیر، معاون ورزشی استقلال بارها بر این موضوع که قرارداد شفر با کمترین هزینه فسخ خواهد شد، تاکید نموده بودند اما به نظر می رسد این وعده آن ها پوچ بوده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 234

به "شفر در گفت وگو با خبرنگاران: فرصت زیادی به مدیران استقلال دادم، مجبورم شکایت کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شفر در گفت وگو با خبرنگاران: فرصت زیادی به مدیران استقلال دادم، مجبورم شکایت کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید