شرط موافقت لائوتارو برای تمدید قراردادش با اینتر

به گزارش مجله آراد، مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال اینتر در صورتی که این باشگاه شانس انتقال به بارسلونا را از او بگیرد، حاضر به تمدید قراردادش نخواهد شد.

شرط موافقت لائوتارو برای تمدید قراردادش با اینتر

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا، با وجود اینکه دور قبلی مذاکرات باشگاه اینتر و مهاجم آرژانتینی این تیم لائوتارو مارتینس برای تمدید قرارداد خوب پیش نرفت، این باشگاه مذاکراتش با این بازیکن ملی پوش را از سر گرفته است.

مارتینس و مدیربرنامه هایش از اینکه حقوق این بازیکن پایین است و او یکی از کم درآمدترین بازیکن تیم به شمار می آید، ناراضی هستند و اینتر هم میخواهد در قرارداد جدید خواسته این بازیکن را برای تبدیل شدن به یکی از پردرآمدترین بازیکنان تیم محقق کند. در عوض باشگاه ایتالیایی خواسته است که بند فسخ 111 میلیون یورویی قراردادش با لائوتارو حذف گردد که این موضوع مجدداً باعث نارضایتی بازیکن آرژانتینی شده و او حاضر نیست به این خواسته باشگاه تن دهد.

گویا این اختلاف نظر سبب شده که مانعی جدید بر سر راه تمدید قرارداد دو طرف شکل بگیرد و باشگاه بارسلونا به عنوان مشتری اصلی لائوتارو هم کاملاً در جریان این موضوع قرار گرفته است. این باشگاه می داند تنها راهی که لائوتارو به تمدید قراردادش با اینتر رضایت می دهد، گنجانده شدن بندی در قرارداد اوست که انتقالش به بارسلونا را مستقل از نظر باشگاه کند.

بارسلونا تابستان سال جاری هم کوشش فراوانی برای جذب لائوتارو انجام داد، اما این باشگاه به دلیل محدودیت های اقتصادی نتوانست اینتر را به فروش بازیکن خود با رقمی پایین تر یا معاوضه او با چند بازیکن بارسا مجاب کند.

مارتینس 23 ساله که سایت ترانسفرمارکت ارزش فعلی او را 70 میلیون یورو تخمین زده است، سه سال دیگر با اینتر قرارداد دارد و طبق بند مندرج در قرارداد فعلی اش در ماه جولای فرصتی دو هفته ای دارد که یک مشتری غیرایتالیایی پیدا کند که حاضر گردد مبلغ فسخ قراردادش با اینتر را بپردازد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 آذر 1399 بروزرسانی: 23 آذر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1437

به "شرط موافقت لائوتارو برای تمدید قراردادش با اینتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرط موافقت لائوتارو برای تمدید قراردادش با اینتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید