سیاستهای ریاضتی تقویت کننده راست افراطی در اروپاست، لزوم تغییر قانون پناهندگان اروپا

به گزارش مجله آراد، خبرنگاران: وزیر کشور یونان با تاکید بر اینکه سیاستهای ریاضت مالی اروپا تنها به تقویت راست افراطی در تمام این اتحادیه منجر می گردد، این سیاستها را رد نموده، همچنین خواهان تغییر قانون پناهندگان اروپا شد.

سیاستهای ریاضتی تقویت کننده راست افراطی در اروپاست، لزوم تغییر قانون پناهندگان اروپا

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، یوآنیس میچلاکیس Ioannis Michelakis وزیر کشور یونان در گفت وگو با روزنامه آلمانی دی ولت، خواهان انتها اقدامات ریاضت مالی در کشورش شده و در بخش دیگری از این گفت وگو به مسئله پناهندگان در یونان پرداخت و گفت: حدود یک میلیون مهاجر غیر قانونی در یونان زندگی می نمایند، ما نمی توانیم با توجه به جمعیت کشورمان یک سهم بیش از ده درصد مهاجران غیر قانونی را بپذیریم.

وی در ادامه گفت: شما بسنجید آیا کشور شما(آلمان) با بالاترین رشد مالی در اروپا می تواند 10 میلیون مهاجر غیر قانونی را بپذیرد؟ چگونه باید یونان با توجه به مسائل مالی که دارد این حجم مهاجر غیر قانونی را در خود جا دهد.

وزیر کشور یونان در بخش دیگری ازاین گفت وگو خواهان تغییر قوانین اروپایی در برخورد با پناهندگان شد و گفت که ما انتظار حمایت های اروپا در غلبه بر مهاجرتهای غیرقانونی را داریم. ما باید پیمان دوبلین2 را تغییر دهیم.

وی اضافه نمود: ما باید مهاجران غیر قانونی را که نمی توانند به وطنشان برگردند در همه کشورهای اروپایی، بر اساس جمعیت و بازده مالی آنها تقسیم کنیم.

وزیر کشور یونان در بخش دیگری از این گفت وگو خواهان انتها سیاستهای ریاضتی دیکته شده اتحادیه اروپا به یونان شد و گفت: اتحادیه اروپا نباید خواهان اقدامات ریاضتی باشد، چرا که چنین اقداماتی خطرات اجتماعی ایجاد نموده و تنها به تقویت تشکل های راستگرای افراطی در تمام اروپا منجر می گردد.

وی اضافه نمود: ما انتظار حمایتهای اتحادیه اروپا را داریم، تا هر چه سریعتر رشد مالی و صندلی های کاری خلق کنیم.

وزیر کشور یونان در ادامه گفت: کشورهای شمالی اروپا می ترسند که اگر به یونان کار را آسان بگیرند، این کشور دوباره به عقب برگشته و دوباره به گودال های(مالی) قبلی سقوط کند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه ما قول می دهیم که این اتفاق نیفتاده و مدنظر دولت یونان نیست، گفت: ما روند اصلاحاتی را که از رشد مالی حمایت می نماید در پیش می گیریم. ما قوانین جدیدی علیه نژادپرستی، نفرت از بیگانگان و اقدامات و شیوه های نئو نازی پیشنهاد می دهیم.

1

منبع: تسنیم
انتشار: 1 آبان 1398 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 472

به "سیاستهای ریاضتی تقویت کننده راست افراطی در اروپاست، لزوم تغییر قانون پناهندگان اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیاستهای ریاضتی تقویت کننده راست افراطی در اروپاست، لزوم تغییر قانون پناهندگان اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید