سرمربی ایتالیا: والیبال ایران پیشرفت زیادی داشته است، درخشش این تیم جای ستایش دارد

به گزارش مجله آراد، خبرنگاران: سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا گفت: سطح تیم ملی والیبال ایران بسیار خوب شده و پیشرفت زیادی داشته است.

سرمربی ایتالیا: والیبال ایران پیشرفت زیادی داشته است، درخشش این تیم جای ستایش دارد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، مائورو بروتو، سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا درباره دیدار با ایران در لیگ دنیای والیبال گفت: بازی مسئله ای خواهیم داشت، مخصوصاً اینکه ایران چند بازی در لیگ دنیای انجام داده است. بازی با صربستان پیشرفت تیم ایران را نشان داد. هیچ چیز بدون دلیل نیست. سطح تیم ایران بسیار خوب شده و پیشرفت زیادی داشته است. تعیین است که ایرانی ها کار نموده اند. این تیم اکنون می تواند در بالاترین سطح بازی کند.

سرمربی ایتالیا ادامه داد: ایران مقابل روسیه در بازی اول 3 بر صفر بازنده شد و در بازی دوم 3 بر یک باخت. این تیم در بازی سوم مقابل صربستان یک امتیاز گرفت و 3 بر 2 بازنده شد اما بالاخره در بازی چهارم 3 بر 2 پیروز شد. این تداوم پیشرفت نشان دهنده این است که این حرکت رو به جلو و پیروزی اتفاقی نیست. این نشان دهنده برنامه ریزی صحیح و کار اصولی است. تازه این اولین سالی است که ایران به لیگ دنیای آمده است و این درخشش و ارائه بازی های قابل قبول، جای ستایش و تقدیر دارد. مطمئناً بازی بسیار سختی خواهیم داشت.

او در خصوص 2 بازی آخر ایران و ایتالیا در مسابقات قهرمانی دنیا 2010 و جام دنیای 2011 گفت: از آن موقع به بعد هر 2 تیم تغییرات زیادی داشته اند. هر 2 تیم جوان تر و جنگنده تر شده اند. این دیدار می تواند از زوایای مختلف، جذاب و دیدنی باشد. رویارویی این 2 تیم از دیدارهای جذاب لیگ دنیای خواهد بود. ما کار مسئله ای مقابل ایران خواهیم داشت.

بروتو از رویارویی با ولاسکو که در ایتالیا به احترام با او برخورد می نمایند نیز گفت: برای من که شاگرد و دوست ولاسکو هستم، بسیار باعث افتخار است به عنوان سرمربی یک تیم مقابل تیم ولاسکو قرار گیرم و با او رقابت کنم. ولاسکو سرمربی بزرگی است و حضورش در ایران به پیشرفت والیبال این کشور بسیار یاری نموده است.

سرمربی ایتالیا یک خبر خوب هم برای بازیکنان ایران داشت: از بازیکنان ما فقط ایوان زایتسف (امتیازآورترین بازیکن لیگ دنیای) مصدوم است و حضورش در بازی مقابل ایران قطعی نیست. غیر از او همه بازیکنانم از وضعیت روحی و جسمی خوبی برخوردارند و امیدوارم بتوانیم بازی خوبی در روز آدینه مقابل ایران به نمایش گذاریم.

منبع: تسنیم
انتشار: 9 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 300

به "سرمربی ایتالیا: والیبال ایران پیشرفت زیادی داشته است، درخشش این تیم جای ستایش دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی ایتالیا: والیبال ایران پیشرفت زیادی داشته است، درخشش این تیم جای ستایش دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید