رزمایش جدید ناتو در سواحل ایتالیا شروع شد

به گزارش مجله آراد، ناتو رزمایش جدیدی را در سواحل ایتالیا با حضور بیش از 9 کشور و با تمرکز بر نبرد با زیردریایی شروع کرد.

رزمایش جدید ناتو در سواحل ایتالیا شروع شد

با ما همراه باشید و با لحظه آخری تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، ناتو روز دوشنبه یک رزمایش مشترک با بعضی کشورهای دیگر را شروع کرد.

این رزمایش که مانتا 2020 نام دارد در سواحل شهر بندری سیسیلی در ایتالیا شروع شد. کشورهای آمریکا، ترکیه، انگلستان، ایتالیا، فرانسه و بعضی دیگر در این رزمایش حضور دارند.

به گفته منابع خبری، در این رزمایش تمرین های نظامی با حضور انواع زیردریایی ها، کشتی ها و بالگردهای مختلف انجام می گردد. بخشی از این رزمایش به تمرین ضد زیردریایی با حضور 9 کشور حاضر اختصاص دارد.

ناتو چندی قبل نیز در اقدامی تحریک آمیز و برهم زننده ثبات در منطقه، رزمایشی را با مشارکت چهار هزار پرسنل نظامی از یازده کشور در بالتیک شروع نموده است.ناتو به طور دائم با ادعای حفظ آمادگی رزمایش هایی را در منطقه برگزار می نماید و بارها تهدید روسیه را دلیل برگزاری رزمایش های خود اعلام نموده است. روسیه نیز بارها نسبت به حضور ناتو نزدیک مرزهای خود اعتراض نموده و اعلام نموده که چنین اقدام هایی ثبات منطقه را تضعیف خواهد نمود و به تنش های بیشتر منجر می گردد.

روسیه نیز چندی قبل غرق کردن زیردریایی دشمن فرضی همزمان با رزمایش بزرگ ناتو را تمرین کرد. (جزئیات بیشتر)

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 18 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 906

به "رزمایش جدید ناتو در سواحل ایتالیا شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رزمایش جدید ناتو در سواحل ایتالیا شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید