ملاقات سفیر ایران با رئیس کمیته امور بین الملل دومای دولتی روسیه

به گزارش مجله آراد، در ملاقات سفیر ایران با رئیس کمیته امور بین الملل دومای دولتی روسیه ضمن تبادل نظر درباره مناسبات دوجانبه بر ضرورت استفاده از ظرفیت مجلس های دو کشور در راستای تقویت مناسبات تاکید شد.

ملاقات سفیر ایران با رئیس کمیته امور بین الملل دومای دولتی روسیه

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه امروز آدینه 30 آبان ماه با لئونید اسلوتسکی رئیس کمیته امور بین الملل دومای دولتی روسیه دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار طرفین در خصوص روابط دوجانبه به ویژه در حوزه های سیاسی، مالی، مجلسی و شیوع پاندمی کرونا و تحولات منطقه ای و بین المللی از جمله همکاری های دو کشور در چارچوب مجامع بین المللی همچون مجمع عمومی و شورای امنیت سازمان ملل متحد گفتگو کردند.

آن ها همچنین بر ضرورت استفاده از ظرفیت مجلس های دو کشور در راستای تقویت مناسبات دو کشور در همه حوزه ها تاکید کردند.

در این دیدار طرفین نسبت به تداوم تماس ها و دیدار های خود درباره مناسبات فیمابین ابراز تمایل کردند.

به گزارش فارس، لئونید اسلوتسکی رئیس کمیته امور بین الملل دومای دولتی روسیه مرداد ماه امسال برای دیدار با مقامات کشورمان به تهران سفر کرد. او در این سفر با حضور در محل وزارت امور خارجه با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه دیدار و گفتگو کرد. ظریف در این دیدار روابط پارلما ن های دو کشور و خصوصا تأکید دو مجلس بر تقویت روابط راهبردی فیمابین را با اهمیت توصیف کرد. وزیر امور خارجه کشورمان همچنین با توجه به سطح همکاری های دو کشور در حوزه های مختلف، به روز رسانی سند همکاری های بلندمدت دو کشور به سطح روابط راهبردی با توجه به همکاری های در حال حاضر دو کشور را مورد تاکید قرار داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 آذر 1399 بروزرسانی: 30 آذر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1451

به "ملاقات سفیر ایران با رئیس کمیته امور بین الملل دومای دولتی روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات سفیر ایران با رئیس کمیته امور بین الملل دومای دولتی روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید