درخواست فوری چین از آمریکا

به گزارش مجله آراد، ایسنا نوشت: وزیر امور خارجه چین اعلام نمود، پکن و واشنگتن باید هر چه سریعتر به توافقی در خصوص مسائل تجاری دست یابند تا برای شهروندان هر دو کشور و همچنین کل دنیا آسایش و رفاه را فراهم نمایند.

درخواست فوری چین از آمریکا

وانگ یی، وزیر امور خارجه چین در جریان مصاحبه ای با روزنامه خلق که به چهلمین سالروز تاسیس روابط دیپلماتیک آمریکا – چین اختصاص داشت، گفت: هر دو طرف باید هر چه سریعتر به یک سازش و توافق دست یابند تا اخبار خوبی را برای مردم این دو کشور و کل دنیا رقم زنند.

این دیپلمات ارشد چین به پیشرفت چشمگیر در رایزنی های تجاری دوجانبه اشاره نموده و گفت: هر دو طرف به دنبال توسعه همکاری های دو جانبه هستند.

بر اساس گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، وانگ یی تاکید نمود: پکن نمی تواند قضاوت های تعصب آمیز، تبعیضی و ناقص را تحمل کند تا آینده روابطش با واشنگتن را تعیین سازد.

وزیر امور خارجه چین گفت: برخی نمایندگان دولت آمریکا نسبت به اینکه چین قصد دارد به یک کشور جاه طلب و غاصب تبدیل و جایگزین آمریکا گردد، ابراز نگرانی نموده اند.

وانگ یی ضمن رد این ادعاها گفت: چین به دنبال راهی صلح آمیز برای توسعه روابط دوجانبه اش با دیگر کشورها بر مبنای استراتژی همکاری برد – برد است.

با تور چین همراه شوید

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 11 فروردین 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 98

به "درخواست فوری چین از آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست فوری چین از آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید