خوشحالی جنجالی مهدی قایدی در واکنش به پرسپولیسی ها

به گزارش مجله آراد، مهدی قایدی پس از باز کردن دروازه پدیده، خوشحالی معروف مطهری را به نمایش گذاشت و آغاز به گیتار زدن کرد.

خوشحالی جنجالی مهدی قایدی در واکنش به پرسپولیسی ها

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در لحظاتی که استقلال به شدت تحت فشار قرار داشت و دوبار نیز تیر دروازه این تیم در لحظات خاتمهی به لرزه در آمد، روی یک ضد حمله مهدی قایدی پیروز شد گل دوم بازی را به ثمر برساند تا خیال مجیدی را بابت کسب سه امتیاز، راحت کند.

قایدی پس از گلزنی و باز کردن دروازه پدیده، شادی ویژه ای که ارسلان مطهری همیشه انجام می داد را به نمایش گذاشت. او به کنار زمین رفت و با قرار دریافت مقابل فلش های عکاسان و با به صدا درآوردن گیتاری که به شادی خاص مطهری تبدیل شده است، اینگونه شادی اش را بابت باز کردن دروازه حریف نشان داد.

پس از صعود استقلال از مرحله گروهی لیگ قهرمانان به دور یک هشتم نهایی، ارسلان مطهری با انتشار یک استوری از رختکن تیمش، با ژست خاصی که گرفته بود کلمه گروه مرگ؟ را نوشت و به نوعی بیان کرد که استقلالی ها در یکی از سخت ترین گروه های ACL به عنوان صدرنشین صعود نموده اند.

پس از دربی برگشت استقلال و پرسپولیس که با رجحان سرخپوشان به خاتمه رسید، بازیکنان پرسپولیس آن شادی ارسلان مطهری را دستمایه تمسخر قرار دادند و مشابه آن عکس را در اتوبوس تیم تکرار نموده و آن را در استوری هایشان منتشر کردند. حتی در قهرمانی شب گذشته این تیم در ملاقات سوپرجام، عیسی آل کثیر در ویدیویی و با خنده، عبارت گیتار زدن را به زبان می آورد که اینگونه به نظر می رسد مخاطب او ارسلان مطهری است.

این ویدیوی آل کثیر در فضای مجازی منتشر و با واکنش های زیادی نیز همراه بود. امشب نیز قایدی پس از باز کردن دروازه پدیده، شادی گیتار زدن ارسلان مطهری را تکرار کرد تا اینگونه به نظر برسد که باشوی کوچک به نوعی از هم تیمی خود در برابر بازیکنان رقیب حمایت نموده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 تیر 1400 بروزرسانی: 19 تیر 1400 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1821

به "خوشحالی جنجالی مهدی قایدی در واکنش به پرسپولیسی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوشحالی جنجالی مهدی قایدی در واکنش به پرسپولیسی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید