خوخی: بازی با پرسپولیس بازی مرگ و زندگی است

به گزارش مجله آراد، مدافع السد از کار سخت تیمش در استادیوم آزادی برابر پرسپولیس سخن به میان آورد. با این حال او امید زیادی به صعود دارد. او دیدار برابر تیم فوتبال پرسپولیس را بازی مرگ و زندگی برای تیمش دانست.

خوخی: بازی با پرسپولیس بازی مرگ و زندگی است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از الرای، السد در دیدار رفت برابر تیم فوتبال پرسپولیس که در قطر برگزار گردید با یک گل تن به شکست داد تا کار این تیم برای بازی برگشت سخت گردد. بوعلام خوخی، بازیکن السد از انگیزه بالای این تیم برای پیروزی در تهران سخن به میان آورد.

او درباره بازی برگشت تیمش برابر پرسپولیس، گفت: بازی بسیار سختی پیش رو داریم. بدون شک بازی مهمی برای السد است. نهایت تمرکز خود را روی این دیدار می گذاریم و می خواهیم شکست دیدار رفت را جبران کنیم. در دیدار رفت تن به شکست داده ایم اما همه این را می دانند که السد هیچ گاه تسلیم نمی گردد و می تواند در تهران این شکست را جبران کند.

خوخی ادامه داد: کار آسانی در تهران نداریم. این بازی برای ما مرگ و زندگی است. چیزی برای از دست دادن نداریم و تا آخرین لحظه خواهیم جنگید. فینال لیگ قهرمانان آسیا چیزی نیست که به راحتی از آن گذشت و برای پیروز شدن نهایت کوشش خود را به کار می گیریم. ما در دیدار رفت برابر استقلال که در تهران برگزار گردید به مراتب بهتر از دیدار برگشت بازی کردیم و این باعث می گردد که امیدوار به صعود باشیم. من به طرفداران قول می دهم که نهایت کوشش خود را برای پیروز شدن در این دیدار به کار گیریم. السد بازیکنان با تجربه ای در اختیار دارد و آماده این دیدار بزرگ هستیم.

مدافع السد در خاتمه سخنان خود به ستایش از خط حمله پرسپولیس پرداخت و گفت : تیم فوتبال پرسپولیس خط حمله آزار دهنده ای دارد. آنها در دیدار رفت با دو مهاجم بازی کردند اما دیدید که اجازه خلق موقعیت را به آنها ندادیم و تنها گلی هم که به ثمر رسید از روی نقطه پنالتی بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 73

به "خوخی: بازی با پرسپولیس بازی مرگ و زندگی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوخی: بازی با پرسپولیس بازی مرگ و زندگی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید