خبرنگاران واعظی: با ماندن در خانه 13 فروردین را به فرصتی برای غلبه بر کرونا تبدیل کنیم

به گزارش مجله آراد، تهران - خبرنگاران - رییس دفتر رییس جمهوری گفت: با ماندن در خانه، 13 فروردین سال جاری را به فرصتی برای غلبه بر نحوست ویروس کرونا و شکستن زنجیره شیوع آن تبدیل کنیم.

خبرنگاران واعظی: با ماندن در خانه 13 فروردین را به فرصتی برای غلبه بر کرونا تبدیل کنیم

جهت دریافت خدمات طراحی فضای سبز ویلا در شمال با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

محمود واعظی روز چهارشنبه در صفحه اینستاگرام خود نوشت: سیزدهم فروردین نماد علاقه مندی دیرین ایرانیان به طبیعت و دل باختگی آنان به آداب و سنن ملی این مرز و بوم است. رییس دفتر رییس جمهوری توضیح داد: از تمامی هموطنان عزیز که به هشدارهای جدی متخصصان و پزشکان توجه نموده و برای شکستن زنجیره شیوع بیماری کرونا امروز در خانه می مانند، از صمیم قلب تشکر می کنم.

واعظی اضافه کرد: در تمامی راهبردهایی که در سراسر جهان برای مقابله با کرونا به کار گرفته شده، شرط اصلی همراهی مردم است.

وی اعلام نمود: در کشور ما تدابیر و اقدامات کنترلی خوشبختانه با همراهی مناسب مردم توام شده و نظام بهداشت و درمان تا به امروز عملکرد نسبتاً موفقیت آمیزی را در مقابله با ویروس کرونا به ثبت رسانده است. ادامه این فرایند مثبت، مستلزم ادامه همراهی مردم شریف و فهیم کشورمان است.

واعظی اضافه کرد: با ماندن در خانه، 13 فروردین سال جاری را به فرصتی برای غلبه بر نحوست ویروس کرونا و شکستن زنجیره شیوع آن تبدیل کنیم.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 882

به "خبرنگاران واعظی: با ماندن در خانه 13 فروردین را به فرصتی برای غلبه بر کرونا تبدیل کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران واعظی: با ماندن در خانه 13 فروردین را به فرصتی برای غلبه بر کرونا تبدیل کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید